Jypeli  5
The simple game programming library
IPhysicsObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...

Luokan IPhysicsObject luokkakaavio
IGameObject DelayedDestroyable Tagged Destroyable Updatable Destroyable IPhysicsObjectInternal PhysicsObject PhysicsStructure Automobile Projectile Tank Surface PlatformCharacter PlatformCharacter2 Bullet CannonBall Grenade ClusterGrenade

Julkiset jäsenfunktiot

void Push (Vector force)
 
void Push (Vector force, TimeSpan time)
 
void Hit (Vector impulse)
 
void ApplyTorque (double torque)
 
void Stop ()
 
void StopHorizontal ()
 
void StopVertical ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObject
bool IsInside (Vector point)
 
void Add (IGameObject childObject)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable
void Destroy ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Updatable
void Update (Time time)
 

Ominaisuudet

PhysicsStructure ParentStructure [get]
 
Body Body [get]
 
Ignorer CollisionIgnorer [get, set]
 
int CollisionIgnoreGroup [get, set]
 
double Mass [get, set]
 
double MomentOfInertia [get, set]
 
bool CanRotate [get, set]
 
double Restitution [get, set]
 
double StaticFriction [get, set]
 
double KineticFriction [get, set]
 
Vector Velocity [get, set]
 
Vector Acceleration [get, set]
 
double AngularVelocity [get, set]
 
double AngularAcceleration [get, set]
 
double LinearDamping [get, set]
 
double AngularDamping [get, set]
 
bool IgnoresExplosions [get, set]
 
bool IgnoresCollisionResponse [get, set]
 
bool IgnoresGravity [get, set]
 
bool IgnoresPhysicsLogics [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from IGameObject
Layer Layer [get]
 
IGameObject Parent [get, set]
 
Brain Brain [get, set]
 
bool IsVisible [get, set]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
 
Vector Size [get, set]
 
double Width [get, set]
 
double Height [get, set]
 
Vector Position [get, set]
 
Angle Angle [get, set]
 
double X [get, set]
 
double Y [get, set]
 
double Left [get, set]
 
double Top [get, set]
 
double Right [get, set]
 
double Bottom [get, set]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
Vector AbsoluteUnitX [get]
 
Vector AbsoluteUnitY [get]
 
Vector AbsolutePosition [get, set]
 
Angle AbsoluteAngle [get, set]
 
Animation Animation [get, set]
 
Image Image [get, set]
 
Color Color [get, set]
 
Shape Shape [get, set]
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 
bool RotateImage [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Tagged
object Tag [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 
- Ominaisuudet inherited from DelayedDestroyable
bool IsDestroying [get]
 

Tapahtumat

CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObjectCollided
 Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 
- Tapahtumat inherited from DelayedDestroyable
Action Destroying
 

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 13.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ ApplyTorque()

void ApplyTorque ( double  torque)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

◆ Hit()

void Hit ( Vector  impulse)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

◆ Push() [1/2]

void Push ( Vector  force)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

◆ Push() [2/2]

void Push ( Vector  force,
TimeSpan  time 
)

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

◆ Stop()

void Stop ( )

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

◆ StopHorizontal()

void StopHorizontal ( )

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

◆ StopVertical()

void StopVertical ( )

Toteutettu luokassa PhysicsStructure ja PhysicsObject.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Acceleration

Vector Acceleration
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 31.

◆ AngularAcceleration

double AngularAcceleration
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 33.

◆ AngularDamping

double AngularDamping
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 36.

◆ AngularVelocity

double AngularVelocity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 32.

◆ Body

Body Body
get

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 17.

◆ CanRotate

bool CanRotate
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 24.

◆ CollisionIgnoreGroup

int CollisionIgnoreGroup
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 20.

◆ CollisionIgnorer

Ignorer CollisionIgnorer
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 19.

◆ IgnoresCollisionResponse

bool IgnoresCollisionResponse
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 39.

◆ IgnoresExplosions

bool IgnoresExplosions
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 38.

◆ IgnoresGravity

bool IgnoresGravity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 40.

◆ IgnoresPhysicsLogics

bool IgnoresPhysicsLogics
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 41.

◆ KineticFriction

double KineticFriction
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 28.

◆ LinearDamping

double LinearDamping
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 35.

◆ Mass

double Mass
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 22.

◆ MomentOfInertia

double MomentOfInertia
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 23.

◆ ParentStructure

PhysicsStructure ParentStructure
get

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 15.

◆ Restitution

double Restitution
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 26.

◆ StaticFriction

double StaticFriction
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 27.

◆ Velocity

Vector Velocity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 30.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Collided

CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Collided

Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 46.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: