Jypeli  5
The simple game programming library
AbstractMoverBrain luokkareferenssi

Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot. Lisää...

Luokan AbstractMoverBrain luokkakaavio
Brain PathFollowerBrain FollowerBrain LabyrinthWandererBrain RandomMoverBrain

Julkiset jäsenfunktiot

 AbstractMoverBrain ()
 
 AbstractMoverBrain (double speed)
 
void Turn (Angle angle)
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain
void DoUpdate (Time time)
 
virtual void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

void Move (Vector direction)
 
void Move (Angle direction)
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
virtual void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 

Ominaisuudet

virtual double Speed [get, set]
 Nopeus, jolla liikutaan. Lisää...
 
bool TurnWhileMoving [get, set]
 Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää...
 
UnlimitedAngle TurnSpeed [get, set]
 Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Brain
bool Active [get, set]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [get, set]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 13.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ AbstractMoverBrain() [1/2]

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 42.

◆ AbstractMoverBrain() [2/2]

AbstractMoverBrain ( double  speed)

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 46.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Move() [1/2]

void Move ( Vector  direction)
protected

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 76.

◆ Move() [2/2]

void Move ( Angle  direction)
protected

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 84.

◆ Turn()

void Turn ( Angle  angle)

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 56.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Speed

virtual double Speed
getset

Nopeus, jolla liikutaan.

Nopeus.

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 23.

◆ TurnSpeed

UnlimitedAngle TurnSpeed
getset

Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa)

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 37.

◆ TurnWhileMoving

bool TurnWhileMoving
getset

Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan.

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 31.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: