![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| AbstractMoverBrain () | |
| AbstractMoverBrain (double speed) | |
| void | Turn (Angle angle) |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
| void | DoUpdate (Time time) |
| virtual void | OnCollision (IGameObject target) |
| Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| void | Move (Vector direction) |
| void | Move (Angle direction) |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
| virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
| virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
| virtual void | OnAddToGame () |
| Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
| virtual void | Update (Time time) |
| Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| virtual double | Speed [get, set] |
| Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
| bool | TurnWhileMoving [get, set] |
| Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
| UnlimitedAngle | TurnSpeed [get, set] |
| Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
| bool | Active [get, set] |
| Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
| IGameObject | Owner [get, set] |
| Aivojen haltija. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
| static readonly Brain | None = new Brain() |
| Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
| Action< Brain > | Updated |
| Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 13.
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 42.
| AbstractMoverBrain | ( | double | speed | ) |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 46.
|
protected |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 76.
|
protected |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 84.
| void Turn | ( | Angle | angle | ) |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 56.
|
getset |
|
getset |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa)
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 37.
|
getset |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan.
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 31.