Jypeli
5
The simple game programming library
|
Aivot, jotka saavat omistajansa liikkumaan labyrinttimäisessä kentässä satunnaisesti edeten. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
LabyrinthWandererBrain (double tileSize) | |
Luo uudet aivot, jotka saavat omistajansa vaeltelemaan labyrintissä. Lisää... | |
LabyrinthWandererBrain (double tileSize, double speed) | |
Luo uudet aivot, jotka saavat omistajansa vaeltelemaan labyrintissä. Lisää... | |
LabyrinthWandererBrain (double tileSize, double speed, string wallTag) | |
Luo uudet aivot, jotka saavat omistajansa vaeltelemaan labyrintissä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain | |
AbstractMoverBrain () | |
AbstractMoverBrain (double speed) | |
void | Turn (Angle angle) |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
void | DoUpdate (Time time) |
virtual void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
override void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Liikuttaa omistajaa Move-metodilla. Asetetaan uusi suunta jos ollaan saavutettu annettu määränpää, annettu määränpää on kauempana kuin yksi ruudun koko tai edellisestä suunnan asettamisesta on kulunut riittävän pitkä aika. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from AbstractMoverBrain | |
void | Move (Vector direction) |
void | Move (Angle direction) |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
double | DirectionChangeTimeout [get, set] |
Jos jäädään jumiin, kuinka pian arvotaan uusi suunta. Oletuksena 1 sekunti. Lisää... | |
string | LabyrinthWallTag [get, set] |
Tagi, jolla varustetut oliot tulkitaan seiniksi. Muilla tageilla varustettuja olioita ei väistetä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from AbstractMoverBrain | |
virtual double | Speed [get, set] |
Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
bool | TurnWhileMoving [get, set] |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
UnlimitedAngle | TurnSpeed [get, set] |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
bool | Active [get, set] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [get, set] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Aivot, jotka saavat omistajansa liikkumaan labyrinttimäisessä kentässä satunnaisesti edeten.
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 11.
LabyrinthWandererBrain | ( | double | tileSize | ) |
Luo uudet aivot, jotka saavat omistajansa vaeltelemaan labyrintissä.
tileSize | Kentän ruudun koko. |
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 56.
LabyrinthWandererBrain | ( | double | tileSize, |
double | speed | ||
) |
Luo uudet aivot, jotka saavat omistajansa vaeltelemaan labyrintissä.
tileSize | Kentän ruudun koko. |
speed | Nopeus. |
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 68.
LabyrinthWandererBrain | ( | double | tileSize, |
double | speed, | ||
string | wallTag | ||
) |
Luo uudet aivot, jotka saavat omistajansa vaeltelemaan labyrintissä.
tileSize | Kentän ruudun koko. |
speed | Nopeus. |
wallTag | Tagilla varustetut oliot tulkitaan seiniksi, muita ei väistetä. |
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 80.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
newOwner | Olio, jolle aivot lisättiin. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 88.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 96.
|
protectedvirtual |
Liikuttaa omistajaa Move-metodilla. Asetetaan uusi suunta jos ollaan saavutettu annettu määränpää, annettu määränpää on kauempana kuin yksi ruudun koko tai edellisestä suunnan asettamisesta on kulunut riittävän pitkä aika.
time |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 160.
|
getset |
Jos jäädään jumiin, kuinka pian arvotaan uusi suunta. Oletuksena 1 sekunti.
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 25.
|
getset |
Tagi, jolla varustetut oliot tulkitaan seiniksi. Muilla tageilla varustettuja olioita ei väistetä.
Määrittely tiedoston LabyrinthWandererBrain.cs rivillä 40.