Jypeli  5
The simple game programming library
CollisionHandler luokkareferenssi

Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä. Lisää...

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static void DestroyObject (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject)
 Tuhoaa törmäävän olion. Lisää...
 
static void DestroyTarget (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject)
 Tuhoaa olion johon törmätään. Lisää...
 
static void DestroyBoth (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject)
 Tuhoaa molemmat törmäävät oliot. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectExplodeObject (double radius, bool destroyObject)
 Räjäyttää törmäävän olion. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectExplodeTarget (double radius, bool destroyObject)
 Räjäyttää olion johon törmätään. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectExplodeBoth (double radius, bool destroyObject)
 Räjäyttää molemmat törmäävät oliot. Räjähdys tulee olioiden törmäyskohtaan. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectAddMeterValue (IntMeter meter, int value)
 Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectAddMeterValue (DoubleMeter meter, double value)
 Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectHitObject (Vector impulse)
 Lyö törmäävää oliota vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectHitTarget (Vector impulse)
 Lyö oliota johon törmätään vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectPlaySound (string soundEffectName)
 Soittaa ääniefektin. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectAddEffectOnObject (ExplosionSystem expSystem, int numParticles)
 Lisää efektin törmäävän olion kohdalle. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectAddEffectOnTarget (ExplosionSystem expSystem, int numParticles)
 Lisää efektin sen olion kohdalle, johon törmätään. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectIncreaseObjectSize (double width, double height)
 Kasvattaa törmäävän olion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla) Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectIncreaseTargetSize (double width, double height)
 Kasvattaa kohdeolion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla) Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectSetColor (Color color)
 Vaihtaa törmäävän olion väriä. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectSetTargetColor (Color color)
 Vaihtaa törmäyskohteen väriä. Lisää...
 
static void SetRandomColor (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject)
 Vaihtaa törmäävän olion värin satunnaiseen. Lisää...
 
static void SetRandomTargetColor (PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject targetObject)
 Vaihtaa törmäyskohteen värin satunnaiseen. Lisää...
 
static CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObjectShowMessage (string message)
 Näyttää viestin MessageDisplayssä. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä.

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 13.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddEffectOnObject()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> AddEffectOnObject ( ExplosionSystem  expSystem,
int  numParticles 
)
static

Lisää efektin törmäävän olion kohdalle.

Parametrit
expSystemEfektijärjestelmä
numParticlesKuinka monta partikkelia laitetaan
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 184.

◆ AddEffectOnTarget()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> AddEffectOnTarget ( ExplosionSystem  expSystem,
int  numParticles 
)
static

Lisää efektin sen olion kohdalle, johon törmätään.

Parametrit
expSystemEfektijärjestelmä
numParticlesKuinka monta partikkelia laitetaan
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 198.

◆ AddMeterValue() [1/2]

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> AddMeterValue ( IntMeter  meter,
int  value 
)
static

Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua.

Parametrit
meterMittari
valueKuinka paljon lisätään
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 114.

◆ AddMeterValue() [2/2]

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> AddMeterValue ( DoubleMeter  meter,
double  value 
)
static

Lisää mittarin arvoa halutulla määrällä. Voit myös vähentää käyttämällä negatiivista lukua.

Parametrit
meterMittari
valueKuinka paljon lisätään
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 129.

◆ DestroyBoth()

static void DestroyBoth ( PhysicsObject  collidingObject,
PhysicsObject  targetObject 
)
static

Tuhoaa molemmat törmäävät oliot.

Parametrit
collidingObjectTörmäävä olio
targetObjectKohde johon törmätään

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 40.

◆ DestroyObject()

static void DestroyObject ( PhysicsObject  collidingObject,
PhysicsObject  targetObject 
)
static

Tuhoaa törmäävän olion.

Parametrit
collidingObjectTörmäävä olio
targetObjectKohde johon törmätään

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 20.

◆ DestroyTarget()

static void DestroyTarget ( PhysicsObject  collidingObject,
PhysicsObject  targetObject 
)
static

Tuhoaa olion johon törmätään.

Parametrit
collidingObjectTörmäävä olio
targetObjectKohde johon törmätään

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 30.

◆ ExplodeBoth()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> ExplodeBoth ( double  radius,
bool  destroyObject 
)
static

Räjäyttää molemmat törmäävät oliot. Räjähdys tulee olioiden törmäyskohtaan.

Parametrit
radiusRäjähdyksen säde
destroyObjectTuhotaanko oliot samalla
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 91.

◆ ExplodeObject()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> ExplodeObject ( double  radius,
bool  destroyObject 
)
static

Räjäyttää törmäävän olion.

Parametrit
radiusRäjähdyksen säde
destroyObjectTuhotaanko törmäävä olio
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 52.

◆ ExplodeTarget()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> ExplodeTarget ( double  radius,
bool  destroyObject 
)
static

Räjäyttää olion johon törmätään.

Parametrit
radiusRäjähdyksen säde
destroyObjectTuhotaanko törmäävä olio
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 71.

◆ HitObject()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> HitObject ( Vector  impulse)
static

Lyö törmäävää oliota vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla.

Parametrit
impulseImpulssi (massa * nopeus)
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 142.

◆ HitTarget()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> HitTarget ( Vector  impulse)
static

Lyö oliota johon törmätään vektorin määräämällä suunnalla ja voimalla.

Parametrit
impulseImpulssi (massa * nopeus)
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 155.

◆ IncreaseObjectSize()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> IncreaseObjectSize ( double  width,
double  height 
)
static

Kasvattaa törmäävän olion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla)

Parametrit
widthLeveyden muutos
heightKorkeuden muutos
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 212.

◆ IncreaseTargetSize()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> IncreaseTargetSize ( double  width,
double  height 
)
static

Kasvattaa kohdeolion kokoa (tai pienentää negatiivisilla arvoilla)

Parametrit
widthLeveyden muutos
heightKorkeuden muutos
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 229.

◆ PlaySound()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> PlaySound ( string  soundEffectName)
static

Soittaa ääniefektin.

Parametrit
soundEffectNameÄäniefekitin nimi
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 168.

◆ SetColor()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> SetColor ( Color  color)
static

Vaihtaa törmäävän olion väriä.

Parametrit
colorVäri
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 245.

◆ SetRandomColor()

static void SetRandomColor ( PhysicsObject  collidingObject,
PhysicsObject  targetObject 
)
static

Vaihtaa törmäävän olion värin satunnaiseen.

Parametrit
collidingObject
targetObject

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 271.

◆ SetRandomTargetColor()

static void SetRandomTargetColor ( PhysicsObject  collidingObject,
PhysicsObject  targetObject 
)
static

Vaihtaa törmäyskohteen värin satunnaiseen.

Parametrit
collidingObject
targetObject
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 282.

◆ SetTargetColor()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> SetTargetColor ( Color  color)
static

Vaihtaa törmäyskohteen väriä.

Parametrit
colorVäri
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 258.

◆ ShowMessage()

static CollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject> ShowMessage ( string  message)
static

Näyttää viestin MessageDisplayssä.

Parametrit
messageViesti.
Palauttaa

Määrittely tiedoston CollisionHandler.cs rivillä 292.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: