Jypeli  5
The simple game programming library
Renderer luokkareferenssi

Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa. Lisää...

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static void DrawImage (Image texture, ref Matrix matrix, Vector wrapSize)
 
static void BeginDrawingInsideShape (Shape shape, ref Matrix transformation)
 Makes all the subsequent draw calls until EndDrawingInsideShape limit the drawing inside shape (transformed by the matrix). Lisää...
 
static void EndDrawingInsideShape ()
 
static void DrawShape (Shape shape, ref Matrix transformation, ref Matrix textureTransformation, Image texture, Vector textureWrapSize, Color color)
 Piirtää kuvion niin, että tekstuuri täyttää sen. Lisää...
 
static void DrawShape (Shape shape, ref Matrix matrix, Color color)
 
static void DrawRaySegment (RaySegment segment, ref Matrix matrix, Color color)
 
static void DrawPolygon (Vector[] vertices, ref Matrix matrix, Color color)
 

Ominaisuudet

static bool LightingEnabled [get, set]
 

Yksityiskohtainen selite

Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.

Toteutus on yksinkertainen ja siten hidas. Jos on paljon samankaltaisia piirrettäviä kohteita, niin käytä mielummin Batch-luokkia.

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 51.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ BeginDrawingInsideShape()

static void BeginDrawingInsideShape ( Shape  shape,
ref Matrix  transformation 
)
static

Makes all the subsequent draw calls until EndDrawingInsideShape limit the drawing inside shape (transformed by the matrix).

The draw calls between Begin and End must not change the DepthStencilState of the graphics device. If drawing is done with a sprite batch, the spritebatch.Begin call must be given the DepthStencilState that can be obtained from currentStencilState variable.

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 239.

◆ DrawImage()

static void DrawImage ( Image  texture,
ref Matrix  matrix,
Vector  wrapSize 
)
static

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 126.

◆ DrawPolygon()

static void DrawPolygon ( Vector []  vertices,
ref Matrix  matrix,
Color  color 
)
static

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 389.

◆ DrawRaySegment()

static void DrawRaySegment ( RaySegment  segment,
ref Matrix  matrix,
Color  color 
)
static

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 308.

◆ DrawShape() [1/2]

static void DrawShape ( Shape  shape,
ref Matrix  transformation,
ref Matrix  textureTransformation,
Image  texture,
Vector  textureWrapSize,
Color  color 
)
static

Piirtää kuvion niin, että tekstuuri täyttää sen.

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 285.

◆ DrawShape() [2/2]

static void DrawShape ( Shape  shape,
ref Matrix  matrix,
Color  color 
)
static

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 292.

◆ EndDrawingInsideShape()

static void EndDrawingInsideShape ( )
static

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 257.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ LightingEnabled

bool LightingEnabled
staticgetset

Määrittely tiedoston Renderer.cs rivillä 73.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: