![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
LevelObject (LevelData levelData, int templateIndex) | |
T | GetPropertyValue< T > (string propName) |
T | GetPropertyValue< T > (string propName, T defaultValue) |
GameObject | ConstructObject () |
void | ResetTemplate () |
Ominaisuudet | |
PropertySet | OverridingProperties [get] |
Template | Template [get] |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 9.
LevelObject | ( | LevelData | levelData, |
int | templateIndex | ||
) |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 21.
GameObject ConstructObject | ( | ) |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 52.
T GetPropertyValue< T > | ( | string | propName | ) |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 28.
T GetPropertyValue< T > | ( | string | propName, |
T | defaultValue | ||
) |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 40.
void ResetTemplate | ( | ) |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 63.
|
get |
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 12.
Määrittely tiedoston LevelObject.cs rivillä 17.