Jypeli  5
The simple game programming library
Layer luokkareferenssi

Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä. Lisää...

Luokan Layer luokkakaavio
Updatable

Julkiset jäsenfunktiot

 Layer ()
 
void Clear ()
 
void Update (Time time)
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static Layer CreateStaticLayer ()
 Luo staattisen kerroksen (ei liiku kameran mukana) Lisää...
 

Ominaisuudet

bool IsUpdated [get]
 
DrawOrder DrawOrder [get, set]
 Olioiden piirtojärjestys. Lisää...
 
Vector RelativeTransition [get, set]
 Kuinka paljon tämän kerroksen olioiden paikka muuttuu kameran siirtyessä suhteessa muihin kerroksiin. Esimerkiksi arvo 0.5 aiheuttaa siirtymän joka on puolet normaalista. Lisää...
 
bool IgnoresZoom [get, set]
 Jättää kameran zoomin huomiotta jos asetettu. Lisää...
 
Grid Grid [get, set]
 Ruudukko. Ruudukko piirretään asettamalla tähän Grid-olio. Jos null, ruudukkoa ei piirretä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 

Yksityiskohtainen selite

Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä.

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 36.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Layer()

Layer ( )

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 127.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Clear()

void Clear ( )

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 195.

◆ CreateStaticLayer()

static Layer CreateStaticLayer ( )
static

Luo staattisen kerroksen (ei liiku kameran mukana)

Palauttaa

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 138.

◆ Update()

void Update ( Time  time)

Toteuttaa luokan Updatable.

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 204.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ DrawOrder

Olioiden piirtojärjestys.

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 98.

◆ Grid

Grid Grid
getset

Ruudukko. Ruudukko piirretään asettamalla tähän Grid-olio. Jos null, ruudukkoa ei piirretä.

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 124.

◆ IgnoresZoom

bool IgnoresZoom
getset

Jättää kameran zoomin huomiotta jos asetettu.

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 118.

◆ IsUpdated

bool IsUpdated
get

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 91.

◆ RelativeTransition

Vector RelativeTransition
getset

Kuinka paljon tämän kerroksen olioiden paikka muuttuu kameran siirtyessä suhteessa muihin kerroksiin. Esimerkiksi arvo 0.5 aiheuttaa siirtymän joka on puolet normaalista.

Määrittely tiedoston Layer.cs rivillä 110.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: