Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu kirjoitusmerkeistä (char), joihin voi liittää aliohjelman, joka luo merkkiä vastaavan olion.
Lisää...
|
| | TileMap (char[,] tiles) |
| | Luo uuden ruutukartan. Lisää...
|
| |
| void | Insert () |
| | Asettaa oliot kenttään aiemmin annettujen merkkien perusteella. Lisää...
|
| |
| void | Insert (double tileWidth, double tileHeight) |
| | Asettaa oliot kenttään aiemmin annettujen merkkien perusteella. Lisää...
|
| |
| delegate void | TileMethod (Vector position, double width, double height) |
| |
| delegate void | TileMethod< T1 > (Vector position, double width, double height, T1 p1) |
| |
| delegate void | TileMethod< T1, T2 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2) |
| |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3, T4 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
| |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5) |
| |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5, T6 p6) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos< T1 > (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray, T1 p1) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos< T1, T2 > (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray, T1 p1, T2 p2) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos< T1, T2, T3 > (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos< T1, T2, T3, T4 > (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos< T1, T2, T3, T4, T5 > (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5) |
| |
| delegate void | TileMethodWithPos< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > (Vector position, double width, double height, IntPoint positionInLevelArray, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5, T6 p6) |
| |
| | AbstractTileMap (TileType[,] tiles) |
| |
| void | SetTileMethod (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos f) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod (TileType tileSymbol, TileMethod f) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1 > (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos< T1 > f, T1 p1) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1 > f, T1 p1) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2 > (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos< T1, T2 > f, T1 p1, T2 p2) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2 > f, T1 p1, T2 p2) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3 > (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos< T1, T2, T3 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4 > (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos< T1, T2, T3, T4 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3, T4 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos< T1, T2, T3, T4, T5 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > (TileType tileSymbol, TileMethodWithPos< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5, T6 p6) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5, T6 p6) |
| | Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää...
|
| |
| void | Execute () |
| | Käy kentän kaikki merkit läpi ja kutsuu SetTileMethod-metodilla annettuja aliohjelmia kunkin merkin kohdalla. Lisää...
|
| |
| void | Execute (double tileWidth, double tileHeight) |
| | Käy kentän kaikki merkit läpi ja kutsuu SetTileMethod-metodilla annettuja aliohjelmia kunkin merkin kohdalla. Lisää...
|
| |
| void | Optimize (params TileType[] symbols) |
| | Optimoi annetut ruudut niin, että useammat vierekkäiset oliot yhdistetään isommiksi olioiksi. Älä käytä esim. kerättäville esineille. Lisää...
|
| |
| void | Optimize (TileType sym) |
| | Optimoi annetut ruudut niin, että useammat vierekkäiset oliot yhdistetään isommiksi olioiksi. Älä käytä esim. kerättäville esineille. Lisää...
|
| |
| int | GetLength (int dimension) |
| | Palauttaa annetun dimension pituuden (merkkeinä, ei pikseleinä). Lisää...
|
| |
| TileType | GetTile (int row, int col) |
| | Palauttaa ruudussa olevan symbolin. Lisää...
|
| |
| void | SetTile (int row, int col, TileType c) |
| | Asettaa ruudussa olevan symbolin. Lisää...
|
| |
Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu kirjoitusmerkeistä (char), joihin voi liittää aliohjelman, joka luo merkkiä vastaavan olion.
Määrittely tiedoston TileMap.cs rivillä 13.