Jypeli  5
The simple game programming library
PlatformWandererBrain luokkareferenssi

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...

Luokan PlatformWandererBrain luokkakaavio
Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 PlatformWandererBrain ()
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain
void DoUpdate (Time time)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 

Ominaisuudet

Direction Direction [get, set]
 
double JumpSpeed [get, set]
 Hyppynopeus. Lisää...
 
double Speed [get, set]
 Nopeus. Lisää...
 
bool FallsOffPlatforms [get, set]
 Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta. Lisää...
 
bool TriesToJump [get, set]
 Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Brain
bool Active [get, set]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [get, set]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ PlatformWandererBrain()

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 56.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAddToGame()

override void OnAddToGame ( )
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 61.

◆ OnCollision()

override void OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.

Parametrit
targetOlio, johon törmätään.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 67.

◆ Update()

override void Update ( Time  time)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.

Parametrit
timePäivityksen ajanhetki.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 81.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Direction

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 18.

◆ FallsOffPlatforms

bool FallsOffPlatforms
getset

Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 42.

◆ JumpSpeed

double JumpSpeed
getset

Hyppynopeus.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 24.

◆ Speed

double Speed
getset

Nopeus.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 33.

◆ TriesToJump

bool TriesToJump
getset

Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 51.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: