Jypeli
5
The simple game programming library
|
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
PlatformWandererBrain () | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
void | DoUpdate (Time time) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Direction | Direction [get, set] |
double | JumpSpeed [get, set] |
Hyppynopeus. Lisää... | |
double | Speed [get, set] |
Nopeus. Lisää... | |
bool | FallsOffPlatforms [get, set] |
Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta. Lisää... | |
bool | TriesToJump [get, set] |
Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
bool | Active [get, set] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [get, set] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 9.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 56.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 61.
|
virtual |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
target | Olio, johon törmätään. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 67.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
time | Päivityksen ajanhetki. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 81.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 18.
|
getset |
Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 42.
|
getset |
Hyppynopeus.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 24.
|
getset |
Nopeus.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 33.
|
getset |
Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen.
Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 51.