Jypeli  5
The simple game programming library
Level luokkareferenssi

Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva. Lisää...

Luokan Level luokkakaavio
Dimensional

Julkiset jäsenfunktiot

void Clear ()
 Palauttaa oletustaustan. Lisää...
 
BoundingRectangle FindObjectLimits ()
 Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders ()
 Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (bool isVisible)
 Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double restitution, bool isVisible)
 Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor)
 Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage)
 Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor)
 Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor)
 Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage)
 Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage)
 Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor)
 Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage)
 Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution)
 Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateBorders (double min, double max, int points)
 Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution)
 Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage)
 Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor)
 Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points)
 Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution)
 Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage)
 Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor)
 Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
Surfaces CreateVerticalBorders (double min, double max, int points)
 Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää...
 
PhysicsObject CreateLeftBorder (double restitution, bool isVisible)
 Lisää kenttään vasemman reunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateRightBorder (double restitution, bool isVisible)
 Lisää kenttään oikean reunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateTopBorder (double restitution, bool isVisible)
 Lisää kenttään yläreunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateBottomBorder (double restitution, bool isVisible)
 Lisää kenttään alareunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateLeftBorder ()
 Lisää kenttään vasemman reunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateRightBorder ()
 Lisää kenttään oikean reunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateTopBorder ()
 Lisää kenttään yläreunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateBottomBorder ()
 Lisää kenttään alareunan. Lisää...
 
PhysicsObject CreateGround (double[] heights, double scale)
 Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää...
 
PhysicsObject CreateGround (double[] heights, double scale, Image image)
 Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää...
 
Vector GetRandomPosition ()
 Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä. Lisää...
 
Vector GetRandomFreePosition (double radius)
 Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä. Lisää...
 
void LoadFromFile (string fileName)
 Lataa kentän tiedostosta. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla. Lisää...
 
void LoadFromFile (string fileName, ObjectLoadMethods methods)
 Lataa kentän tiedostosta. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla. Lisää...
 
void LoadFromContent (string assetName)
 Lataa kentän contentista. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla. Lisää...
 
void LoadFromContent (string assetName, ObjectLoadMethods methods)
 Lataa kentän contentista. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla. Lisää...
 

Julkiset attribuutit

readonly Vector Center = Vector.Zero
 Kentän keskipiste. Lisää...
 

Ominaisuudet

double AmbientLight [get, set]
 
Color BackgroundColor [get, set]
 Kentän taustaväri. Lisää...
 
Background Background [get, set]
 Kentän taustakuva. Lisää...
 
double Width [get, set]
 Kentän leveys. Lisää...
 
double Height [get, set]
 Kentän korkeus. Lisää...
 
Vector Size [get, set]
 Kentän koko (leveys ja korkeus). Lisää...
 
double Left [get]
 Kentän vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää...
 
double Right [get]
 Kentän oikean reunan x-koordinaatti. Lisää...
 
double Top [get]
 Kentän yläreunan y-koordinaatti. Lisää...
 
double Bottom [get]
 Kentän alareunan y-koordinaatti. Lisää...
 
BoundingRectangle BoundingRect [get]
 Kentän rajaama alue Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Dimensional
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 78.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Clear()

void Clear ( )

Palauttaa oletustaustan.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 191.

◆ CreateBorders() [1/9]

Surfaces CreateBorders ( )

Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 276.

◆ CreateBorders() [2/9]

Surfaces CreateBorders ( bool  isVisible)

Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 285.

◆ CreateBorders() [3/9]

Surfaces CreateBorders ( double  restitution,
bool  isVisible 
)

Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 295.

◆ CreateBorders() [4/9]

Surfaces CreateBorders ( double  restitution,
bool  isVisible,
Color  borderColor 
)

Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.
borderColorReunojen väri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 306.

◆ CreateBorders() [5/9]

Surfaces CreateBorders ( double  restitution,
bool  isVisible,
Image  borderImage 
)

Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.
borderImageReunojen kuva / tekstuuri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 322.

◆ CreateBorders() [6/9]

Surfaces CreateBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution,
Color  borderColor 
)

Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
borderColorReunojen väri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 396.

◆ CreateBorders() [7/9]

Surfaces CreateBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution,
Image  borderImage 
)

Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
borderImageReunojen kuva / tekstuuri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 414.

◆ CreateBorders() [8/9]

Surfaces CreateBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution 
)

Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 431.

◆ CreateBorders() [9/9]

Surfaces CreateBorders ( double  min,
double  max,
int  points 
)

Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 442.

◆ CreateBottomBorder() [1/2]

PhysicsObject CreateBottomBorder ( double  restitution,
bool  isVisible 
)

Lisää kenttään alareunan.

Palauttaa
Uusi reuna.
Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 623.

◆ CreateBottomBorder() [2/2]

PhysicsObject CreateBottomBorder ( )

Lisää kenttään alareunan.

Palauttaa
Uusi reuna.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 665.

◆ CreateGround() [1/2]

PhysicsObject CreateGround ( double []  heights,
double  scale 
)

Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.

Parametrit
heightsY-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle.
scaleVakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko maaston korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0.

Huomaa, että maastossa ei voi olla kahta pistettä päällekkäin.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 687.

◆ CreateGround() [2/2]

PhysicsObject CreateGround ( double []  heights,
double  scale,
Image  image 
)

Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.

Parametrit
heightsY-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle.
scaleVakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko maaston korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0.
imageMaastossa käytettävä kuva.
Palauttaa

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 703.

◆ CreateHorizontalBorders() [1/6]

Surfaces CreateHorizontalBorders ( double  restitution,
bool  isVisible,
Color  borderColor 
)

Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.
borderColorReunojen väri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 338.

◆ CreateHorizontalBorders() [2/6]

Surfaces CreateHorizontalBorders ( double  restitution,
bool  isVisible,
Image  borderImage 
)

Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.
borderImageReunojen kuva / tekstuuri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 366.

◆ CreateHorizontalBorders() [3/6]

Surfaces CreateHorizontalBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution 
)

Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 454.

◆ CreateHorizontalBorders() [4/6]

Surfaces CreateHorizontalBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution,
Image  borderImage 
)

Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
borderImageReunojen kuva / tekstuuri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 467.

◆ CreateHorizontalBorders() [5/6]

Surfaces CreateHorizontalBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution,
Color  borderColor 
)

Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
borderColorReunojen väri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 483.

◆ CreateHorizontalBorders() [6/6]

Surfaces CreateHorizontalBorders ( double  min,
double  max,
int  points 
)

Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 497.

◆ CreateLeftBorder() [1/2]

PhysicsObject CreateLeftBorder ( double  restitution,
bool  isVisible 
)

Lisää kenttään vasemman reunan.

Palauttaa
Uusi reuna.
Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 572.

◆ CreateLeftBorder() [2/2]

PhysicsObject CreateLeftBorder ( )

Lisää kenttään vasemman reunan.

Palauttaa
Uusi reuna.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 638.

◆ CreateRightBorder() [1/2]

PhysicsObject CreateRightBorder ( double  restitution,
bool  isVisible 
)

Lisää kenttään oikean reunan.

Palauttaa
Uusi reuna.
Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 589.

◆ CreateRightBorder() [2/2]

PhysicsObject CreateRightBorder ( )

Lisää kenttään oikean reunan.

Palauttaa
Uusi reuna.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 647.

◆ CreateTopBorder() [1/2]

PhysicsObject CreateTopBorder ( double  restitution,
bool  isVisible 
)

Lisää kenttään yläreunan.

Palauttaa
Uusi reuna.
Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 606.

◆ CreateTopBorder() [2/2]

PhysicsObject CreateTopBorder ( )

Lisää kenttään yläreunan.

Palauttaa
Uusi reuna.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 656.

◆ CreateVerticalBorders() [1/6]

Surfaces CreateVerticalBorders ( double  restitution,
bool  isVisible,
Color  borderColor 
)

Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.
borderColorReunojen väri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 352.

◆ CreateVerticalBorders() [2/6]

Surfaces CreateVerticalBorders ( double  restitution,
bool  isVisible,
Image  borderImage 
)

Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
isVisibleReunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false.
borderImageReunojen kuva / tekstuuri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 380.

◆ CreateVerticalBorders() [3/6]

Surfaces CreateVerticalBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution 
)

Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 509.

◆ CreateVerticalBorders() [4/6]

Surfaces CreateVerticalBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution,
Image  borderImage 
)

Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
borderImageReunojen kuva / tekstuuri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 522.

◆ CreateVerticalBorders() [5/6]

Surfaces CreateVerticalBorders ( double  min,
double  max,
int  points,
double  restitution,
Color  borderColor 
)

Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).
restitutionReunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla)
borderColorReunojen väri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 538.

◆ CreateVerticalBorders() [6/6]

Surfaces CreateVerticalBorders ( double  min,
double  max,
int  points 
)

Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.

Parametrit
minReunan minimipaksuus.
maxReunan maksimipaksuus.
pointsPisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on).

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 552.

◆ FindObjectLimits()

BoundingRectangle FindObjectLimits ( )

Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 202.

◆ GetRandomFreePosition()

Vector GetRandomFreePosition ( double  radius)

Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä.

Parametrit
radiusSäde jonka sisällä ei saa olla olioita
Palauttaa

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 728.

◆ GetRandomPosition()

Vector GetRandomPosition ( )

Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä.

Palauttaa
Vektori.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 718.

◆ LoadFromContent() [1/2]

void LoadFromContent ( string  assetName)

Lataa kentän contentista. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla.

Parametrit
assetNameKentän nimi contentissa

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 779.

◆ LoadFromContent() [2/2]

void LoadFromContent ( string  assetName,
ObjectLoadMethods  methods 
)

Lataa kentän contentista. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla.

Parametrit
assetNameKentän nimi contentissa
methodsMetodit, joilla ladattuja olioita voidaan muokata

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 790.

◆ LoadFromFile() [1/2]

void LoadFromFile ( string  fileName)

Lataa kentän tiedostosta. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla.

Parametrit
fileNameKenttätiedoston nimi

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 749.

◆ LoadFromFile() [2/2]

void LoadFromFile ( string  fileName,
ObjectLoadMethods  methods 
)

Lataa kentän tiedostosta. Kenttätiedostoja voi tehdä Jypelin mukana tulevalle editorilla.

Parametrit
fileNameKenttätiedoston nimi
methodsMetodit, joilla ladattuja olioita voidaan muokata

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 760.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Center

readonly Vector Center = Vector.Zero

Kentän keskipiste.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 96.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AmbientLight

double AmbientLight
getset

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 89.

◆ Background

Kentän taustakuva.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 111.

◆ BackgroundColor

Color BackgroundColor
getset

Kentän taustaväri.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 103.

◆ Bottom

double Bottom
get

Kentän alareunan y-koordinaatti.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 168.

◆ BoundingRect

BoundingRectangle BoundingRect
get

Kentän rajaama alue

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 177.

◆ Height

double Height
getset

Kentän korkeus.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 126.

◆ Left

double Left
get

Kentän vasemman reunan x-koordinaatti.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 144.

◆ Right

double Right
get

Kentän oikean reunan x-koordinaatti.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 152.

◆ Size

Vector Size
getset

Kentän koko (leveys ja korkeus).

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 135.

◆ Top

double Top
get

Kentän yläreunan y-koordinaatti.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 160.

◆ Width

double Width
getset

Kentän leveys.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 117.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: