Jypeli  5
The simple game programming library
AxleJoint luokkareferenssi

Saranaliitos kahden olion välille. Lisää...

Luokan AxleJoint luokkakaavio
Destroyable

Julkiset jäsenfunktiot

 AxleJoint (PhysicsObject obj)
 Kiinnittää olion akselilla pelikenttään. Lisää...
 
 AxleJoint (PhysicsObject obj, Vector axlePosition)
 Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille. Lisää...
 
 AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject, Vector axlePosition)
 Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Lisää...
 
 AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject)
 Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen. Lisää...
 
void Destroy ()
 Tuhoaa liitoksen. Lisää...
 
void Dispose ()
 

Ominaisuudet

PhysicsObject Object1 [get]
 Ensimmäinen olio. Lisää...
 
PhysicsObject Object2 [get]
 Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää...
 
Vector AxlePoint [get]
 Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää...
 
double Softness [get, set]
 Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää...
 
bool IsDestroyed [get]
 Onko liitos tuhottu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu kun liitos on tuhottu. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Saranaliitos kahden olion välille.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 45.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ AxleJoint() [1/4]

Kiinnittää olion akselilla pelikenttään.

Parametrit
objOlio

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 102.

◆ AxleJoint() [2/4]

AxleJoint ( PhysicsObject  obj,
Vector  axlePosition 
)

Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille.

Parametrit
objEnsimmäinen olio
axlePositionLiitoksen akselin paikka

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 116.

◆ AxleJoint() [3/4]

AxleJoint ( PhysicsObject  firstObject,
PhysicsObject  secondObject,
Vector  axlePosition 
)

Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille.

Parametrit
firstObjectEnsimmäinen olio
secondObjectToinen olio
axlePositionLiitoksen akselin paikka

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 131.

◆ AxleJoint() [4/4]

AxleJoint ( PhysicsObject  firstObject,
PhysicsObject  secondObject 
)

Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen.

Parametrit
firstObjectEnsimmäinen olio
secondObjectToinen olio

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 147.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

void Destroy ( )

Tuhoaa liitoksen.

Toteuttaa luokan Destroyable.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 185.

◆ Dispose()

void Dispose ( )

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 194.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AxlePoint

Vector AxlePoint
get

Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 64.

◆ IsDestroyed

bool IsDestroyed
get

Onko liitos tuhottu.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 173.

◆ Object1

PhysicsObject Object1
get

Ensimmäinen olio.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 53.

◆ Object2

PhysicsObject Object2
get

Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 58.

◆ Softness

double Softness
getset

Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 77.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Destroyed

Tapahtuu kun liitos on tuhottu.

Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 180.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: