Jypeli
5
The simple game programming library
|
Saranaliitos kahden olion välille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
AxleJoint (PhysicsObject obj) | |
Kiinnittää olion akselilla pelikenttään. Lisää... | |
AxleJoint (PhysicsObject obj, Vector axlePosition) | |
Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille. Lisää... | |
AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject, Vector axlePosition) | |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Lisää... | |
AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject) | |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen. Lisää... | |
void | Destroy () |
Tuhoaa liitoksen. Lisää... | |
void | Dispose () |
Ominaisuudet | |
PhysicsObject | Object1 [get] |
Ensimmäinen olio. Lisää... | |
PhysicsObject | Object2 [get] |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää... | |
Vector | AxlePoint [get] |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää... | |
double | Softness [get, set] |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää... | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko liitos tuhottu. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun liitos on tuhottu. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Destroyable | |
Action | Destroyed |
Saranaliitos kahden olion välille.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 45.
AxleJoint | ( | PhysicsObject | obj | ) |
Kiinnittää olion akselilla pelikenttään.
obj | Olio |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 102.
AxleJoint | ( | PhysicsObject | obj, |
Vector | axlePosition | ||
) |
Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille.
obj | Ensimmäinen olio |
axlePosition | Liitoksen akselin paikka |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 116.
AxleJoint | ( | PhysicsObject | firstObject, |
PhysicsObject | secondObject, | ||
Vector | axlePosition | ||
) |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille.
firstObject | Ensimmäinen olio |
secondObject | Toinen olio |
axlePosition | Liitoksen akselin paikka |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 131.
AxleJoint | ( | PhysicsObject | firstObject, |
PhysicsObject | secondObject | ||
) |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen.
firstObject | Ensimmäinen olio |
secondObject | Toinen olio |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 147.
void Destroy | ( | ) |
void Dispose | ( | ) |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 194.
|
get |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 64.
|
get |
Onko liitos tuhottu.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 173.
|
get |
Ensimmäinen olio.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 53.
|
get |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 58.
|
getset |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 77.
Action Destroyed |
Tapahtuu kun liitos on tuhottu.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 180.