![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Saranaliitos kahden olion välille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| AxleJoint (PhysicsObject obj) | |
| Kiinnittää olion akselilla pelikenttään. Lisää... | |
| AxleJoint (PhysicsObject obj, Vector axlePosition) | |
| Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille. Lisää... | |
| AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject, Vector axlePosition) | |
| Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Lisää... | |
| AxleJoint (PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject) | |
| Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen. Lisää... | |
| void | Destroy () |
| Tuhoaa liitoksen. Lisää... | |
| void | Dispose () |
Ominaisuudet | |
| PhysicsObject | Object1 [get] |
| Ensimmäinen olio. Lisää... | |
| PhysicsObject | Object2 [get] |
| Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää... | |
| Vector | AxlePoint [get] |
| Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää... | |
| double | Softness [get, set] |
| Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää... | |
| bool | IsDestroyed [get] |
| Onko liitos tuhottu. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
Tapahtumat | |
| Action | Destroyed |
| Tapahtuu kun liitos on tuhottu. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Destroyable | |
| Action | Destroyed |
Saranaliitos kahden olion välille.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 45.
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | obj | ) |
Kiinnittää olion akselilla pelikenttään.
| obj | Olio |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 102.
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | obj, |
| Vector | axlePosition | ||
| ) |
Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille.
| obj | Ensimmäinen olio |
| axlePosition | Liitoksen akselin paikka |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 116.
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | firstObject, |
| PhysicsObject | secondObject, | ||
| Vector | axlePosition | ||
| ) |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille.
| firstObject | Ensimmäinen olio |
| secondObject | Toinen olio |
| axlePosition | Liitoksen akselin paikka |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 131.
| AxleJoint | ( | PhysicsObject | firstObject, |
| PhysicsObject | secondObject | ||
| ) |
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen.
| firstObject | Ensimmäinen olio |
| secondObject | Toinen olio |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 147.
| void Destroy | ( | ) |
| void Dispose | ( | ) |
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 194.
|
get |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 64.
|
get |
Onko liitos tuhottu.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 173.
|
get |
Ensimmäinen olio.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 53.
|
get |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 58.
|
getset |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 77.
| Action Destroyed |
Tapahtuu kun liitos on tuhottu.
Määrittely tiedoston AxleJoint.cs rivillä 180.