Jypeli
5
The simple game programming library
|
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
RoadMap (IList< Vector > wayPoints) | |
Luo uuden RoadMapin. Lisää... | |
Angle | GetAngle (int wayPointIndex) |
Etenemissuunta pisteen kohdalla. Lisää... | |
void | Insert () |
Luo tien kentälle. Lisää... | |
bool | IsInside (Vector point) |
Ominaisuudet | |
double | DefaultWidth [get, set] |
Tien oletusleveys. Lisää... | |
double | DefaultFriction [get, set] |
Tien oletuskitka. Lisää... | |
GameObject [] | Segments [get] |
Tienpätkät. Lisää... | |
Func< double, double, Shape, PhysicsObject > | CreateSegmentFunction [get, set] |
Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän. Lisää... | |
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 9.
Luo uuden RoadMapin.
wayPoints | Lista reittipisteistä. |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 45.
Angle GetAngle | ( | int | wayPointIndex | ) |
Etenemissuunta pisteen kohdalla.
wayPointIndex | Pisteen indeksi (alkaen nollasta). |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 59.
void Insert | ( | ) |
Luo tien kentälle.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 70.
bool IsInside | ( | Vector | point | ) |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 177.
|
getset |
Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän.
Funktion tulisi olla muotoa
PhysicsObject CreateSegment( double width, double height, Shape shape )
Funktion tulisi sijoittaa saamansa parametrit uudelle oliolle. Lisäksi funktion tarvitsee lisätä luomansa olio peliin.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 38.
|
getset |
Tien oletuskitka.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 22.
|
getset |
Tien oletusleveys.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 17.
|
get |
Tienpätkät.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 27.