Jypeli
5
The simple game programming library
|
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
Additional Inherited Members | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObjectInternal | |
void | Update (Time time) |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObject | |
bool | IsInside (Vector point) |
void | Add (IGameObject childObject) |
void | Remove (IGameObject childObject) |
void | Move (Vector movement) |
void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable | |
void | Destroy () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from IPhysicsObject | |
void | Push (Vector force) |
void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
void | Hit (Vector impulse) |
void | ApplyTorque (double torque) |
void | Stop () |
void | StopHorizontal () |
void | StopVertical () |
Ominaisuudet inherited from IGameObjectInternal | |
Layer | Layer [set] |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
bool | IsAddedToGame [set] |
Ominaisuudet inherited from IGameObject | |
Layer | Layer [get] |
IGameObject | Parent [get, set] |
Brain | Brain [get, set] |
bool | IsVisible [get, set] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IgnoresLighting [get, set] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
Vector | Size [get, set] |
double | Width [get, set] |
double | Height [get, set] |
Vector | Position [get, set] |
Angle | Angle [get, set] |
double | X [get, set] |
double | Y [get, set] |
double | Left [get, set] |
double | Top [get, set] |
double | Right [get, set] |
double | Bottom [get, set] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Vector | AbsoluteUnitX [get] |
Vector | AbsoluteUnitY [get] |
Vector | AbsolutePosition [get, set] |
Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
Animation | Animation [get, set] |
Image | Image [get, set] |
Color | Color [get, set] |
Shape | Shape [get, set] |
Vector | TextureWrapSize [get, set] |
bool | TextureFillsShape [get, set] |
bool | RotateImage [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Tagged | |
object | Tag [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Ominaisuudet inherited from Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ominaisuudet inherited from IPhysicsObject | |
PhysicsStructure | ParentStructure [get] |
Body | Body [get] |
Ignorer | CollisionIgnorer [get, set] |
int | CollisionIgnoreGroup [get, set] |
double | Mass [get, set] |
double | MomentOfInertia [get, set] |
bool | CanRotate [get, set] |
double | Restitution [get, set] |
double | StaticFriction [get, set] |
double | KineticFriction [get, set] |
Vector | Velocity [get, set] |
Vector | Acceleration [get, set] |
double | AngularVelocity [get, set] |
double | AngularAcceleration [get, set] |
double | LinearDamping [get, set] |
double | AngularDamping [get, set] |
bool | IgnoresExplosions [get, set] |
bool | IgnoresCollisionResponse [get, set] |
bool | IgnoresGravity [get, set] |
bool | IgnoresPhysicsLogics [get, set] |
Ominaisuudet inherited from DelayedDestroyable | |
bool | IsDestroying [get] |
Tapahtumat inherited from IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtumat inherited from IPhysicsObject | |
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from DelayedDestroyable | |
Action | Destroying |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan.
void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); }
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 71.