Jypeli  5
The simple game programming library
IPhysicsObjectInternal rajapintareferenssi

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...

Luokan IPhysicsObjectInternal luokkakaavio
IGameObjectInternal IPhysicsObject IGameObject IGameObject DelayedDestroyable Tagged Destroyable Updatable Tagged Destroyable Updatable Destroyable PhysicsObject PhysicsStructure Automobile Projectile Tank Surface PlatformCharacter PlatformCharacter2 Bullet CannonBall Grenade ClusterGrenade

Additional Inherited Members

- Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObjectInternal
void Update (Time time)
 
void OnAddedToGame ()
 
void OnRemoved ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObject
bool IsInside (Vector point)
 
void Add (IGameObject childObject)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable
void Destroy ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from IPhysicsObject
void Push (Vector force)
 
void Push (Vector force, TimeSpan time)
 
void Hit (Vector impulse)
 
void ApplyTorque (double torque)
 
void Stop ()
 
void StopHorizontal ()
 
void StopVertical ()
 
- Ominaisuudet inherited from IGameObjectInternal
Layer Layer [set]
 
List< ListenerAssociatedListeners [get]
 
bool IsAddedToGame [set]
 
- Ominaisuudet inherited from IGameObject
Layer Layer [get]
 
IGameObject Parent [get, set]
 
Brain Brain [get, set]
 
bool IsVisible [get, set]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
 
Vector Size [get, set]
 
double Width [get, set]
 
double Height [get, set]
 
Vector Position [get, set]
 
Angle Angle [get, set]
 
double X [get, set]
 
double Y [get, set]
 
double Left [get, set]
 
double Top [get, set]
 
double Right [get, set]
 
double Bottom [get, set]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
Vector AbsoluteUnitX [get]
 
Vector AbsoluteUnitY [get]
 
Vector AbsolutePosition [get, set]
 
Angle AbsoluteAngle [get, set]
 
Animation Animation [get, set]
 
Image Image [get, set]
 
Color Color [get, set]
 
Shape Shape [get, set]
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 
bool RotateImage [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Tagged
object Tag [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 
- Ominaisuudet inherited from IPhysicsObject
PhysicsStructure ParentStructure [get]
 
Body Body [get]
 
Ignorer CollisionIgnorer [get, set]
 
int CollisionIgnoreGroup [get, set]
 
double Mass [get, set]
 
double MomentOfInertia [get, set]
 
bool CanRotate [get, set]
 
double Restitution [get, set]
 
double StaticFriction [get, set]
 
double KineticFriction [get, set]
 
Vector Velocity [get, set]
 
Vector Acceleration [get, set]
 
double AngularVelocity [get, set]
 
double AngularAcceleration [get, set]
 
double LinearDamping [get, set]
 
double AngularDamping [get, set]
 
bool IgnoresExplosions [get, set]
 
bool IgnoresCollisionResponse [get, set]
 
bool IgnoresGravity [get, set]
 
bool IgnoresPhysicsLogics [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from DelayedDestroyable
bool IsDestroying [get]
 
- Tapahtumat inherited from IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 
- Tapahtumat inherited from IPhysicsObject
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObjectCollided
 Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from DelayedDestroyable
Action Destroying
 

Yksityiskohtainen selite

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan.

void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); }

Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 71.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: