Jypeli
5
The simple game programming library
|
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Update (Time time) |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObject | |
bool | IsInside (Vector point) |
void | Add (IGameObject childObject) |
void | Remove (IGameObject childObject) |
void | Move (Vector movement) |
void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable | |
void | Destroy () |
Ominaisuudet | |
Layer | Layer [set] |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
bool | IsAddedToGame [set] |
Ominaisuudet inherited from IGameObject | |
Layer | Layer [get] |
IGameObject | Parent [get, set] |
Brain | Brain [get, set] |
bool | IsVisible [get, set] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IgnoresLighting [get, set] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
Vector | Size [get, set] |
double | Width [get, set] |
double | Height [get, set] |
Vector | Position [get, set] |
Angle | Angle [get, set] |
double | X [get, set] |
double | Y [get, set] |
double | Left [get, set] |
double | Top [get, set] |
double | Right [get, set] |
double | Bottom [get, set] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Vector | AbsoluteUnitX [get] |
Vector | AbsoluteUnitY [get] |
Vector | AbsolutePosition [get, set] |
Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
Animation | Animation [get, set] |
Image | Image [get, set] |
Color | Color [get, set] |
Shape | Shape [get, set] |
Vector | TextureWrapSize [get, set] |
bool | TextureFillsShape [get, set] |
bool | RotateImage [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Tagged | |
object | Tag [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Ominaisuudet inherited from Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Additional Inherited Members | |
Tapahtumat inherited from IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Destroyable | |
Action | Destroyed |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan.
void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 84.
void OnAddedToGame | ( | ) |
Toteutettu luokassa PhysicsStructure.
void OnRemoved | ( | ) |
void Update | ( | Time | time | ) |
Toteuttaa luokan Updatable.
Toteutettu luokassa PlatformCharacter, PhysicsStructure, PushButton, PlatformCharacter2, GameObject, ParticleSystem, InputBox, Grenade, Explosion, PhysicsObject, Automobile, GameObject, Lightning, Smoke ja Flame.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 87.
|
set |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 91.
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 86.