![]() |
Jypeli
5
The simple game programming library
|
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | Update (Time time) |
| void | OnAddedToGame () |
| void | OnRemoved () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObject | |
| bool | IsInside (Vector point) |
| void | Add (IGameObject childObject) |
| void | Remove (IGameObject childObject) |
| void | Move (Vector movement) |
| void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable | |
| void | Destroy () |
Ominaisuudet | |
| Layer | Layer [set] |
| List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
| bool | IsAddedToGame [set] |
Ominaisuudet inherited from IGameObject | |
| Layer | Layer [get] |
| IGameObject | Parent [get, set] |
| Brain | Brain [get, set] |
| bool | IsVisible [get, set] |
| bool | IsAddedToGame [get] |
| bool | IgnoresLighting [get, set] |
| TimeSpan | CreationTime [get] |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| TimeSpan | MaximumLifetime [get, set] |
| Vector | Size [get, set] |
| double | Width [get, set] |
| double | Height [get, set] |
| Vector | Position [get, set] |
| Angle | Angle [get, set] |
| double | X [get, set] |
| double | Y [get, set] |
| double | Left [get, set] |
| double | Top [get, set] |
| double | Right [get, set] |
| double | Bottom [get, set] |
| Vector | UnitX [get] |
| Vector | UnitY [get] |
| Vector | AbsoluteUnitX [get] |
| Vector | AbsoluteUnitY [get] |
| Vector | AbsolutePosition [get, set] |
| Angle | AbsoluteAngle [get, set] |
| Animation | Animation [get, set] |
| Image | Image [get, set] |
| Color | Color [get, set] |
| Shape | Shape [get, set] |
| Vector | TextureWrapSize [get, set] |
| bool | TextureFillsShape [get, set] |
| bool | RotateImage [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Tagged | |
| object | Tag [get, set] |
Ominaisuudet inherited from Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
Ominaisuudet inherited from Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
Additional Inherited Members | |
Tapahtumat inherited from IGameObject | |
| Action | AddedToGame |
| Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Destroyable | |
| Action | Destroyed |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan.
void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 84.
| void OnAddedToGame | ( | ) |
Toteutettu luokassa PhysicsStructure.
| void OnRemoved | ( | ) |
| void Update | ( | Time | time | ) |
Toteuttaa luokan Updatable.
Toteutettu luokassa PlatformCharacter, PhysicsStructure, PushButton, PlatformCharacter2, GameObject, ParticleSystem, InputBox, Grenade, Explosion, PhysicsObject, Automobile, GameObject, Lightning, Smoke ja Flame.
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 87.
|
set |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 91.
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 86.