Jypeli  5
The simple game programming library
IGameObjectInternal rajapintareferenssi

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...

Luokan IGameObjectInternal luokkakaavio
IGameObject Tagged Destroyable Updatable GameObject GameObject IPhysicsObjectInternal Explosion Weapon ParticleSystem HorizontalSpacer PhysicsObject VerticalSpacer Widget Explosion Weapon ParticleSystem HorizontalSpacer PhysicsObject VerticalSpacer Widget PhysicsObject PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

void Update (Time time)
 
void OnAddedToGame ()
 
void OnRemoved ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from IGameObject
bool IsInside (Vector point)
 
void Add (IGameObject childObject)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Destroyable
void Destroy ()
 

Ominaisuudet

Layer Layer [set]
 
List< ListenerAssociatedListeners [get]
 
bool IsAddedToGame [set]
 
- Ominaisuudet inherited from IGameObject
Layer Layer [get]
 
IGameObject Parent [get, set]
 
Brain Brain [get, set]
 
bool IsVisible [get, set]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IgnoresLighting [get, set]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
 
Vector Size [get, set]
 
double Width [get, set]
 
double Height [get, set]
 
Vector Position [get, set]
 
Angle Angle [get, set]
 
double X [get, set]
 
double Y [get, set]
 
double Left [get, set]
 
double Top [get, set]
 
double Right [get, set]
 
double Bottom [get, set]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
Vector AbsoluteUnitX [get]
 
Vector AbsoluteUnitY [get]
 
Vector AbsolutePosition [get, set]
 
Angle AbsoluteAngle [get, set]
 
Animation Animation [get, set]
 
Image Image [get, set]
 
Color Color [get, set]
 
Shape Shape [get, set]
 
Vector TextureWrapSize [get, set]
 
bool TextureFillsShape [get, set]
 
bool RotateImage [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Tagged
object Tag [get, set]
 
- Ominaisuudet inherited from Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Updatable
bool IsUpdated [get]
 

Additional Inherited Members

- Tapahtumat inherited from IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Destroyable
Action Destroyed
 

Yksityiskohtainen selite

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan.

void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 84.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAddedToGame()

void OnAddedToGame ( )

Toteutettu luokassa PhysicsStructure.

◆ OnRemoved()

void OnRemoved ( )

◆ Update()

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AssociatedListeners

List<Listener> AssociatedListeners
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 87.

◆ IsAddedToGame

bool IsAddedToGame
set

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 91.

◆ Layer

Layer Layer
set

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 86.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: