Jypeli  5
The simple game programming library
ComputerDriverBrain luokkareferenssi

Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen. Lisää...

Luokan ComputerDriverBrain luokkakaavio
DriverBrain Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 ComputerDriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds)
 Alustaa uudet tietokoneajajan aivot. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from DriverBrain
 DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds)
 Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain
void DoUpdate (Time time)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from DriverBrain
List< PhysicsObjectCheckpoints [get, set]
 Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää...
 
PhysicsObject NextCheckpoint [get]
 Seuraava tarkistuspiste. Lisää...
 
IntMeter RoundsDriven [get, set]
 Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää...
 
IntMeter CheckpointsPassed [get, set]
 Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Brain
bool Active [get, set]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [get, set]
 Aivojen haltija. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 101.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ComputerDriverBrain()

ComputerDriverBrain ( List< PhysicsObject checkpoints,
int  rounds 
)

Alustaa uudet tietokoneajajan aivot.

Parametrit
checkpointsTarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava.
roundsKierrosten määrä.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 108.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Update()

override void Update ( Time  time)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä.

Parametrit
gameTimeThe game time.

Uudelleentoteuttaa luokan Brain.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 118.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: