Jypeli
5
The simple game programming library
|
Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain
, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ComputerDriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
Alustaa uudet tietokoneajajan aivot. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from DriverBrain | |
DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää... | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Brain | |
void | DoUpdate (Time time) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from DriverBrain | |
List< PhysicsObject > | Checkpoints [get, set] |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää... | |
PhysicsObject | NextCheckpoint [get] |
Seuraava tarkistuspiste. Lisää... | |
IntMeter | RoundsDriven [get, set] |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää... | |
IntMeter | CheckpointsPassed [get, set] |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Brain | |
bool | Active [get, set] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [get, set] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain
, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 101.
ComputerDriverBrain | ( | List< PhysicsObject > | checkpoints, |
int | rounds | ||
) |
Alustaa uudet tietokoneajajan aivot.
checkpoints | Tarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava. |
rounds | Kierrosten määrä. |
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 108.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä.
gameTime | The game time. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 118.