Jypeli
5
The simple game programming library
Pääsivu
+
Nimiavaruudet
Nimiavaruus Lista
+
Nimiavaruuden jäsenet
+
Kaikki
a
b
c
d
g
h
k
l
m
s
t
v
Funktiot
Luettelotyypit
+
Luokat
Luokkalista
Luokkaluettelo
Luokkahierarkia
+
Luokan jäsenet
+
Kaikki
_
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
+
Funktiot
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
+
Muuttujat
_
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
Luettelotyypit
+
Ominaisuudet
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
+
Tapahtumat
a
c
d
e
f
g
i
l
m
n
o
p
r
s
t
u
w
y
+
Tiedostot
Tiedostolista
+
Tiedoston jäsenet
+
Kaikki
j
x
+
Tyyppimäärittelyt
j
x
▼
Jypeli
►
Nimiavaruudet
▼
Luokat
►
Luokkalista
Luokkaluettelo
►
Luokkahierarkia
▼
Luokan jäsenet
►
Kaikki
►
Funktiot
►
Muuttujat
Luettelotyypit
►
Ominaisuudet
Tapahtumat
►
Tiedostot
•
Kaikki
Luokat
Nimiavaruudet
Tiedostot
Funktiot
Muuttujat
Tyyppimäärittelyt
Luettelotyypit
Luettelotyyppien arvot
Ominaisuudet
Tapahtumat
- o -
OfType< T >() :
Meter< ValueType >
OnAdd() :
Brain
,
LabyrinthWandererBrain
,
RandomMoverBrain
OnAddedToGame() :
GameObjectBase
,
IGameObjectInternal
,
PhysicsStructure
OnAddToGame() :
Brain
,
LabyrinthWandererBrain
,
PlatformWandererBrain
OnArrivedAt() :
GameObject
OnCollision() :
DriverBrain
,
Brain
,
PlatformWandererBrain
,
RandomMoverBrain
OnDestroyed() :
GameObjectBase
OnDestroying() :
PhysicsObject
,
PhysicsStructure
OnExiting() :
Game
OnObject() :
Listener
OnObjectAdded() :
Game
,
PhysicsGameBase
OnObjectRemoved() :
Game
,
PhysicsGameBase
OnRemove() :
Brain
,
RandomMoverBrain
OnRemoved() :
GameObjectBase
,
IGameObjectInternal
OnShooting() :
Weapon
OnStopped() :
Timer
OnTextChanged() :
InputBox
OnXnaMethod() :
JypeliWindow
Open() :
FileManager
,
IsolatedStorageManager
,
WindowsFileManager
,
XboxFileManager
operator Angle() :
UnlimitedAngle
operator Animation() :
Animation
operator double() :
DoubleMeter
,
IntMeter
operator int() :
IntMeter
operator List< String >() :
StringList
operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2() :
Vector
operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3() :
Vector
operator String[]() :
StringList
operator StringList() :
StringList
operator UnlimitedAngle() :
Angle
operator Vector() :
Vector
operator Vector2D() :
Vector
operator!=() :
Angle
,
Color
,
Direction
,
UnlimitedAngle
,
Vector
operator*() :
Angle
,
UnlimitedAngle
,
Vector
operator+() :
Angle
,
StringList
,
UnlimitedAngle
,
Vector
operator-() :
Angle
,
UnlimitedAngle
,
Vector
operator/() :
Angle
,
UnlimitedAngle
,
Vector
operator<() :
Angle
,
UnlimitedAngle
operator<=() :
Angle
,
UnlimitedAngle
operator==() :
Angle
,
Color
,
Direction
,
UnlimitedAngle
,
Vector
operator>() :
Angle
,
UnlimitedAngle
operator>=() :
Angle
,
UnlimitedAngle
Optimize() :
AbstractTileMap< TileType >
Oscillate() :
GameObject
Oscillate< WaveForm >() :
GameObject
OscillateAngle() :
GameObject
OscillateAngle< WaveForm >() :
GameObject
Generoinut projektille Jypeli Fri Sep 15 2017 21:57:56
1.8.13