30using System.ComponentModel;
73 if (
_owner == value )
return;
76 if ( prevOwner !=
null )
OnRemove( prevOwner );
77 if ( value !=
null )
OnAdd( value );
99 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
108 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
117 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
127 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
136 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
virtual void OnAddToGame()
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty pe...
virtual void OnAdd(IGameObject newOwner)
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
Action< Brain > Updated
Tapahtuu kun aivoja päivitetään.
virtual void OnCollision(IGameObject target)
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan meth...
virtual void OnRemove(IGameObject prevOwner)
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
virtual void Update(Time time)
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa meth...
bool Active
Aivot käytössä tai pois käytöstä.
static readonly Brain None
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta.
IGameObject Owner
Aivojen haltija.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.