2using Microsoft.Xna.Framework;
33 get {
return base.
Font; }
42 get {
return base.Size; }
71 Text = value.ToString();
93 public LetterPicker(
double width,
double height,
string charset =
"",
char initialCharacter =
'a' )
94 : base( width, height )
97 base.Font =
new Font(40);
120 lpClone.Font = this.
Font;
121 lpClone.Color = this.
Color;
146 if ( LetterChanged !=
null )
195 if ( n <= 0 )
return -1;
196 while ( x < 0 ) x += n;
197 while ( x >= n ) x -= n;
231 base.Draw( parentTransformation, transformation );
235 int indexDeltaInt = (int)Math.Round(
_indexDelta );
238 for (
int i = -1; i <= 1; i++ )
243 * parentTransformation;
Animation(params Image[] frames)
Luo uuden animaation.
Yleisesti käytettyjä merkkijoukkoja. Voit yhdistellä merkkijoukkoja +:lla.
static string Alphanumeric
Aakkoset pienillä ja isoilla kirjaimilla a - ö, A - à + numerot
Font(int fontSize=25)
Luo uuden oletusfontin halutulla koolla.
TouchPanel TouchPanel
Kosketusnäyttö
override Vector?? Position
override Animation Animation
Animaatio. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri.
void Add(IGameObject childObject)
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana.
virtual Color Color
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty.
double Top
Olion yläreunan y-koordinaatti.
double Height
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa).
double Bottom
Olion alareunan y-koordinaatti.
Action AddedToGame
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin.
double Width
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa).
Action Removed
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei).
Vector TextSize
Näytettävän tekstin koko. Ei välttämättä sama kuin Size.
virtual string Text
Teksti.
Color TextColor
Tekstin väri.
TextSizeMode SizeMode
Kuinka tekstikentän koko määräytyy.
double YMargin
Marginaali ylä-/alareunasta.
Vector TextScale
Tekstin skaalaus. Oletus (1,1) ; isompi suurempi.
Widget UpArrow
Nuoli ylöspäin.
Widget DownArrow
Nuoli alaspäin.
LetterPicker(double width, double height, string charset="", char initialCharacter='a')
Alustaa uuden kirjainvalitsimen.
readonly SynchronousList< Listener > _controls
char SelectedCharacter
Valittu merkki.
override void Draw(Matrix parentTransformation, Matrix transformation)
Piirtää elementin ruudulle
void StartDrag(Touch touch)
Action< LetterPicker > LetterChanged
Tapahtuu kun kirjainta muutetaan.
int SelectedIndex
Valitun merkin indeksi.
override void Update(Time time)
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on li...
void EndDrag(Touch touch)
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.
static void DrawText(string text, Vector position, Font font, Color color)
Piirtää tekstiä ruudulle
static readonly Triangle Triangle
Tasasivuinen kolmio.
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan....
Kosketuspaneelin kosketus.
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
Vector PositionOnScreen
Kosketuksen paikka ruudulla.
Listener ListenOn(GameObject obj, HoverState hoverstate, ButtonState buttonstate, TouchHandler handler, string helpText)
Kuuntelee kosketusnäyttöä olion päällä.
Listener Listen(ButtonState state, TouchHandler handler, string helpText)
Kuuntelee kosketusnäyttöä.
Listener InContext(ListenContext context)
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
static readonly Angle StraightAngle
Oikokulma (180 astetta).
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
static readonly Color Red
Punainen.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.