114 public Window(
double width,
double height )
115 : base( width, height )
128 return new Vector( screen.Width * ( 7.0 / 8.0 ), screen.Height * ( 7.0 / 8.0 ) );
179 if (
Game ==
null )
return;
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
void Remove(IGameObject o)
Poistaa olion pelistä. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy-metodia.
override Vector?? Position
SynchronousList< GameObject > Objects
Olion lapsioliot. Saa muuttaa.
bool SizingByLayout
Onko olion koko asettelijan muokkaama
void RefreshLayout()
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleens...
ILayout Layout
Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan.
IGameObject Parent
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null, olio ei ole minkään olion lapsiolio.
Action AddedToGame
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin.
Action Removed
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei).
Vector PositionOnScreen
Kursorin paikka ruutukoordinaateissa.
Listener ListenOn(GameObject obj, HoverState hoverstate, MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
Listener Listen(MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
Window()
Alustaa uuden ikkunan.
delegate void WindowHandler(Window sender)
Ikkunatapahtumien käsittelijä.
Window(double width, double height)
Alustaa uuden ikkunan.
override Vector GetMaximumSize()
Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle.
Color ActiveColor
Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen.
void Close()
Sulkee ikkunan.
WindowHandler Closed
Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapa...
Color InactiveColor
Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen.
override Color Color
Ikkunan väri.
void Window_Deactivated()
void Remove(IGameObject childObject)
Listener InContext(ListenContext context)
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
static Color Darker(Color c, int howMuch)
Antaa tummemman värin. Vähentaa jokaista kolmea osaväriä arvon howMuch verran.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.