2using Microsoft.Xna.Framework;
6 public partial class Game
61 foreach ( var layer
in Layers )
64 layer.Objects.Update( time, o => o is
Widget );
87 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
88 protected override void Update( GameTime gameTime )
93 base.Update( gameTime );
100 if (IsActive && !VirtualKeyboard.Visible)
113 this.
Update( currentTime );
122 base.Update( gameTime );
Kamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä.
void Update(Time time)
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään.
bool loadContentHasBeenCalled
static Time RealTime
Todellinen peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja ...
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
override void Update(GameTime gameTime)
Ajetaan kun pelin tilannetta päivitetään.
virtual void PausedUpdate(Time time)
Ajetaan Updaten sijaan kun peli on pysähdyksissä.
void UpdateDebugScreen(Time time)
void UpdateControls(Time gameTime)
virtual void Update(Time time)
Ajetaan kun pelin tilannetta päivitetään. Päivittämisen voi toteuttaa perityssä luokassa toteuttamall...
void ExecutePendingActions()
bool IsPaused
Onko peli pysähdyksissä.
void ClearTimers()
Poistaa kaikki ajastimet.
SynchronousList< Layer > Layers
Kerrokset, joilla pelioliot viihtyvät.
void UpdateHandlers(Time time)
Kutsuu tapahtumankäsittelijöitä.
void Pause()
Asettaa pelin pauselle, tai jatkaa peliä. Toimii samoin kuin IsPaused-ominaisuus
static Time currentRealTime
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
static void ClearAll()
Poistaa kaikki ajastimet.
static void UpdateAll(Time time)
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.