12 s.
Image = borderImage;
13 s.
Color = borderColor;
23 s.
Image = borderImage;
24 s.
Color = borderColor;
510 ground.Image = image;
517 return this.
Width / 10;
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
bool IsVisible
Piirretäänkö oliota ruudulle.
virtual Color Color
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty.
Image Image
Olion kuva. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri.
Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva.
Surfaces CreateBorders(double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor)
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateRightBorder()
Lisää kenttään oikean reunan.
Surfaces CreateVerticalBorders(bool isVisible)
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateVerticalBorders(double min, double max, int points)
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateHorizontalBorders(bool isVisible)
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateHorizontalBorders(double min, double max, int points, double restitution)
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateRightBorder(double restitution, bool isVisible)
Lisää kenttään oikean reunan.
Surfaces CreateHorizontalBorders(double restitution, bool isVisible)
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateVerticalBorders(double restitution, bool isVisible, Color borderColor)
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateBottomBorder(double restitution, bool isVisible)
Lisää kenttään alareunan.
PhysicsObject CreateGround(double[] heights, double scale, Image image)
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemm...
PhysicsObject CreateTopBorder()
Lisää kenttään yläreunan.
Surfaces CreateBorders(double min, double max, int points)
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateVerticalBorders(double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage)
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateHorizontalBorders(double restitution, bool isVisible, Image borderImage)
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
double Top
Kentän yläreunan y-koordinaatti.
Surfaces CreateBorders(double restitution, bool isVisible)
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surface CreateBorder(Direction direction, double min, double max, int points, double restitution, bool isVisible, Image borderImage, Color borderColor)
PhysicsObject CreateLeftBorder(double restitution, bool isVisible)
Lisää kenttään vasemman reunan.
Surfaces CreateBorders()
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
double Left
Kentän vasemman reunan x-koordinaatti.
Surfaces CreateVerticalBorders()
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateVerticalBorders(double min, double max, int points, double restitution)
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateHorizontalBorders(double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage)
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateBorders(double restitution, bool isVisible, Color borderColor)
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
double Right
Kentän oikean reunan x-koordinaatti.
Surfaces CreateVerticalBorders(double restitution, bool isVisible, Image borderImage)
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateLeftBorder()
Lisää kenttään vasemman reunan.
Surfaces CreateHorizontalBorders(double restitution, bool isVisible, Color borderColor)
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateBottomBorder()
Lisää kenttään alareunan.
Surfaces CreateHorizontalBorders(double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor)
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
double Width
Kentän leveys.
double Bottom
Kentän alareunan y-koordinaatti.
Surfaces CreateBorders(double min, double max, int points, double restitution)
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateBorder(double width, double height)
Surfaces CreateBorders(double restitution, bool isVisible, Image borderImage)
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateBorders(bool isVisible)
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
PhysicsObject CreateGround(double[] heights, double scale)
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemm...
Surfaces CreateHorizontalBorders(double min, double max, int points)
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Surfaces CreateVerticalBorders(double restitution, bool isVisible)
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
readonly Vector Center
Kentän keskipiste.
Surfaces CreateBorders(double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage)
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
double Height
Kentän korkeus.
Surfaces CreateHorizontalBorders()
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
double GetBorderThickness()
PhysicsObject CreateTopBorder(double restitution, bool isVisible)
Lisää kenttään yläreunan.
Surface CreateBorder(Direction direction, double restitution, bool isVisible, Image borderImage, Color borderColor)
Surfaces CreateVerticalBorders(double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor)
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
static PhysicsObject CreateStaticObject(double width, double height, Shape shape)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman).
override Vector?? Position
double Restitution
Kimmoisuuskerroin (0 = ei kimmoisa, 1 = täysin kimmoisa, yli 1 = saa energiaa tyhjästä)
Tasainen tai epätasainen pinta.
static Surface Create(Level level, Direction direction)
Luo kentälle tasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
static readonly Angle Zero
Nollakulma.
static Angle FromRadians(double radian)
Luo kulman annettujen radiaanien mukaan.
static readonly Color Gray
Harmaa.
static Direction Up
Suunta ylös.
static Direction Right
Suunta oikealle.
static Direction Down
Suunta alas.
static Direction Left
Suunta vasemmalle.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.