30using System.Collections.Generic;
31using System.ComponentModel;
52 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
119 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
122 if (objects.Count == 0)
126 double heightOfExpandingObjects = 0;
127 double heightOfFixedSizeObjects = 0;
131 foreach (var o
in objects)
133 if (o.PreferredSize.X > maxWidth)
135 maxWidth = o.PreferredSize.X;
138 if (o.VerticalSizing ==
Sizing.Expanding)
140 verticalSizing =
Sizing.Expanding;
141 heightOfExpandingObjects += o.PreferredSize.Y;
143 else if (o.VerticalSizing ==
Sizing.FixedSize)
145 heightOfFixedSizeObjects += o.PreferredSize.Y;
148 if (o.HorizontalSizing !=
Sizing.FixedSize)
150 horizontalSizing =
Sizing.Expanding;
165 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
172 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
179 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
190 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
196 double fixedScale = 1.0;
197 double expandingScale = 0.0;
199 double availableSpaceForObjects = contentHeight - (objects.Count - 1) *
Spacing;
232 foreach (var o
in objects)
234 double scale = (o.VerticalSizing ==
Sizing.FixedSize) ? fixedScale : expandingScale;
235 double height = o.PreferredSize.Y * scale;
236 double width = o.PreferredSize.X;
238 if ((o.PreferredSize.X > contentWidth) || (o.HorizontalSizing ==
Sizing.Expanding))
240 width = contentWidth;
243 o.Size =
new Vector(width, height);
245 o.Y = top - height / 2 +
Parent.
Y;
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
void NotifyParentAboutChangedSizingAttributes()
Should be called whenever properties that might affect layouts are changed.
double X
Olion paikan X-koordinaatti.
double Y
Olion paikan Y-koordinaatti.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
double LeftPadding
Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila.
double RightPadding
Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila.
void UpdateSizeHints(IList< GameObject > objects)
Päivittää tämän layoutin koon sisällön pohjalta
double Spacing
Olioiden väliin jäävä tyhjä tila.
void Update(IList< GameObject > objects, Vector maximumSize)
Päivittää olioiden koon ja sijainnin
double BottomPadding
Alareunaan jäävä tyhjä tila.
VerticalLayout()
Luo uuden asettelijan.
double _spaceRequestedByFixedSizeObjects
double TopPadding
Yläreunaan jäävä tyhjä tila.
double _spaceRequestedByExpandingObjects
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.