71 Layout =
new VerticalLayout { Spacing = 20, LeftPadding = 15, RightPadding = 15, TopPadding = 15, BottomPadding = 15 };
79#if !WINDOWS_PHONE && !ANDROID
Vector MeasureSize(string str)
Laskee tekstin koon fontilla.
static readonly Font Default
Oletusfontti.
BackButton PhoneBackButton
Puhelimen takaisin-näppäin.
List< GamePad > GameControllers
Lista kaikista peliohjaimista järjestyksessä.
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
TouchPanel TouchPanel
Kosketusnäyttö
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
virtual Sizing VerticalSizing
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä.
ILayout Layout
Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan.
void Add(IGameObject childObject)
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana.
Action AddedToGame
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin.
Listener Listen(Key k, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän viestin ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automa...
MessageWindow(string message)
Alustaa uuden viesti-ikkunan.
PushButton OKButton
OK-painike
double Width
Näytön leveys x-suunnassa.
Listener Listen(ButtonState state, TouchHandler handler, string helpText)
Kuuntelee kosketusnäyttöä.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
void Close()
Sulkee ikkunan.
Listener InContext(ListenContext context)
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
TextSizeMode
Kuinka tekstikentän kokoa käsitellään.
Key
Näppäimistön näppäin.
static Color Darker(Color c, int howMuch)
Antaa tummemman värin. Vähentaa jokaista kolmea osaväriä arvon howMuch verran.
double X
Vektorin X-komponentti.