31using Microsoft.Xna.Framework;
85 get {
return base.Size; }
98 public override string Text
100 get {
return base.Text; }
125 private bool vkSubscribed =
false;
169 ShowVirtualKeyboard();
181 private void ShowVirtualKeyboard()
188 Game.VirtualKeyboard.Show();
191 Game.VirtualKeyboard.InputEntered += VirtualKeyboard_InputEntered;
192 Game.VirtualKeyboard.EnterPressed += VirtualKeyboard_EnterPressed;
193 Game.VirtualKeyboard.BackspacePressed += VirtualKeyboard_BackspacePressed;
199 private void VirtualKeyboard_BackspacePressed(
object sender, EventArgs e)
204 private void VirtualKeyboard_EnterPressed(
object sender, EventArgs e)
206 HideVirtualKeyboard();
209 private void VirtualKeyboard_InputEntered(
object sender, Controls.Keyboard.VirtualKeyboardInputEventArgs e)
214 private void HideVirtualKeyboard()
216 Game.VirtualKeyboard.Hide();
217 Game.VirtualKeyboard.InputEntered -= VirtualKeyboard_InputEntered;
218 Game.VirtualKeyboard.EnterPressed -= VirtualKeyboard_EnterPressed;
219 Game.VirtualKeyboard.BackspacePressed -= VirtualKeyboard_BackspacePressed;
222 vkSubscribed =
false;
231 HideVirtualKeyboard();
246 double strLen =
Font.
MeasureSize(shownText.Substring(0, endPos < 0 ? 0 : endPos > shownText.Length ? shownText.Length : endPos)).
X;
275 private void InputText(
object sender, TextInputEventArgs e )
278 char input = e.Character;
279 if ( input == 0x7F || input == 0x08 || input == 0x1B )
return;
312 string shownText =
"";
316 string newText =
Text[i] + shownText;
335 base.Draw(parentTransformation, transformation,
Text);
337 base.Draw(parentTransformation, transformation,
ShownText());
DynamicSpriteFont XnaFont
double CharacterHeight
Merkin korkeus.
Vector MeasureSize(string str)
Laskee tekstin koon fontilla.
double CharacterWidth
Merkin leveys.
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
virtual Sizing HorizontalSizing
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä.
bool IsVisible
Piirretäänkö oliota ruudulle.
void Add(IGameObject childObject)
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana.
virtual Color Color
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty.
double Height
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa).
Action AddedToGame
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin.
double Left
Olion vasemman reunan x-koordinaatti.
double Width
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa).
Action Removed
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei).
Listener Listen(Key k, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee näppäinten painalluksia.
double XMargin
Marginaali vasemmasta/oikeasta reunasta.
Color TextColor
Tekstin väri.
TextSizeMode SizeMode
Kuinka tekstikentän koko määräytyy.
double YMargin
Marginaali ylä-/alareunasta.
bool IsTruncated
Onko tekstiä katkaistu
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
double Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
void Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
Action Timeout
Tapahtuu väliajoin.
void Start()
Käynnistää ajastimen.
Listener InContext(ListenContext context)
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
TextSizeMode
Kuinka tekstikentän kokoa käsitellään.
Key
Näppäimistön näppäin.
HorizontalAlignment
Asemointi vaakasuunnassa.
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
static readonly Color Black
Musta.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.