30using System.Collections.Generic;
31using System.ComponentModel;
54 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
121 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
124 if (objects.Count == 0)
127 double maxHeight = 0;
128 double widthOfExpandingObjects = 0;
129 double widthOfFixedSizeObjects = 0;
133 foreach (var o
in objects)
135 if (o.PreferredSize.Y > maxHeight)
137 maxHeight = o.PreferredSize.Y;
140 if (o.HorizontalSizing ==
Sizing.Expanding)
142 widthOfExpandingObjects += o.PreferredSize.X;
143 horizontalSizing =
Sizing.Expanding;
145 else if (o.HorizontalSizing ==
Sizing.FixedSize)
147 widthOfFixedSizeObjects += o.PreferredSize.X;
150 if (o.VerticalSizing !=
Sizing.FixedSize)
152 verticalSizing =
Sizing.Expanding;
169 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
178 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
187 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
198 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
204 double fixedScale = 1.0;
205 double expandingScale = 0.0;
207 double availableSpaceForObjects = contentWidth - (objects.Count - 1) *
Spacing;
240 foreach (var o
in objects)
242 double scale = (o.HorizontalSizing ==
Sizing.FixedSize) ? fixedScale : expandingScale;
243 double width = o.PreferredSize.X * scale;
244 double height = o.PreferredSize.Y;
246 if ((o.PreferredSize.Y > contentHeight) || (o.VerticalSizing ==
Sizing.Expanding))
248 height = contentHeight;
251 o.Size =
new Vector(width, height);
252 o.X = left + width / 2 +
Parent.
X;
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
void NotifyParentAboutChangedSizingAttributes()
Should be called whenever properties that might affect layouts are changed.
double X
Olion paikan X-koordinaatti.
double Y
Olion paikan Y-koordinaatti.
Asettelee widgetit riviin vaakasuunnassa.
double _spaceRequestedByFixedSizeObjects
Vector PreferredSize
Olion suosima koko
double _spaceRequestedByExpandingObjects
double LeftPadding
Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila.
double RightPadding
Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila.
double Spacing
Olioiden väliin jäävä tyhjä tila.
HorizontalLayout()
Luo uuden asettelijan.
void Update(IList< GameObject > objects, Vector maximumSize)
Päivittää olioiden koon ja sijainnin
double TopPadding
Yläreunaan jäävä tyhjä tila.
void UpdateSizeHints(IList< GameObject > objects)
Päivittää kappaleiden kokovihjeet
Sizing VerticalSizing
Pystysuuntainen koon asettelija
double BottomPadding
Alareunaan jäävä tyhjä tila.
Sizing HorizontalSizing
Leveyssuuntainen koon asettelija
GameObject Parent
Asettelijan omistaja
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.