95 public void Brake(
double time )
131 int sign = Math.Sign( angle.
Radians );
142 bool nochange =
true;
static Scalar Min(params Scalar[] vals)
double TopSpeed
Suurin nopeus, johon auto voi kiihdyttää.
double Speed
Auton moottorin nopeus. Huomaa, että ei vastaa aina Velocity-ominaisuuden arvoa.
double pendingAcceleration
void Accelerate(double time)
Kiihdyttää.
DoubleMeter SpeedMeter
Nopeusmittari, joka mittaa auton nopeuden (moottorin nopeus). Huomaa, että ei vastaa aina Velocity-om...
Angle Maneuverability
Ohjattavuus, eli kulma jonka auto voi korkeintaan kääntyä sekunnissa.
override void Update(Time time)
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän...
void Brake(double time)
Jarruttaa.
void Accelerate()
Kiihdyttää.
new double Acceleration
Auton kiihtyvyys, eli kuinka monta yksikköä korkeintaan nopeutta voidaan lisätä sekunnissa kiihdyttäm...
double pendingDeceleration
Automobile(double width, double height)
Alustaa uuden auton.
void Turn(Angle angle, double time)
Kääntyy niin paljon kuin auton ohjattavuus sallii.
double BrakeDeceleration
Jarrujen hidastavuus, eli kuinka monta yksikköä korkeintaan nopeutta voidaan vähentää sekunnissa jarr...
void Reverse()
Kiihdyttää takaperin.
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGa...
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
static Image LoadImageFromResources(string name)
Lataa kuvan Jypelin sisäisistä resursseista.
bool IsUpdated
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true,...
static Image Color(Image image, Color color)
Värittää kuvan.
ValueType MaxValue
Mittarin suurin sallittu arvo. Kun mittari saavuttaa tämän arvon, laukeaa tapahtuma UpperLimit.
ValueType Value
Mittarin arvo.
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
static Angle FromDegrees(double degree)
Luo kulman annettujen asteiden mukaan.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
double Magnitude
Vektorin pituus.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.