10 public partial class PhysicsObject : GameObject, IPhysicsObjectInternal
18 get {
return Body.IgnoresGravity; }
19 set {
Body.IgnoresGravity = value; }
28 get {
return Body.IgnoresPhysicsLogics; }
29 set {
Body.IgnoresPhysicsLogics = value; }
51 : base( width, height, shape)
94 : this(1, 1, raySegment)
154 get {
throw new NotImplementedException(); }
163 [Obsolete(
"Ei käytössä")]
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
double? Height
Animaation korkeus. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
double? Width
Animaation leveys. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
bool IsDestroyed
Onko olio tuhottu.
Kantaluokka fysiikkapeleille.
static new PhysicsGameBase Instance
Käynnissä olevan fysiikkapelin pääolio.
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
bool IgnoresExplosions
Jättääkö räjähdysten paineaallon huomioimatta
double AngularVelocity
Kulmanopeus.
static PhysicsObject CreateStaticObject(double width, double height, Shape shape)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman).
bool IsDestroying
Onko olio tuhoutumassa.
bool IgnoresGravity
Jättääkö painovoiman huomiotta.
Action Destroying
Tapahtuisi, kun olio on tuhoutumassa. EI KÄYTÖSSÄ!
IPhysicsBody Body
Fysiikkamoottorin käsittelemä fysiikkakappale.
static PhysicsObject CreateStaticObject(Animation animation)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
double MaxVelocity
Suurin nopeus, jonka olio voi saavuttaa.
override Vector?? Position
bool IgnoresPhysicsLogics
Jättääkö fysiikkakentät (esim. painovoiman) huomiotta.
PhysicsObject(double width, double height, double x, double y)
Luo uuden fysiikkaolion.
void OnCollided(IPhysicsBody thisBody, IPhysicsBody otherBody)
Fysiikkamoottori kutsuu kun törmäys tapahtuu
PhysicsObject(Animation animation)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
PhysicsObject(RaySegment raySegment)
Luo fysiikkaolion, jonka muotona on säde.
PhysicsObject(double width, double height, Shape shape, double x=0.0, double y=0.0)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
PhysicsObject(double width, double height)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
void MakeStatic()
Tekee oliosta staattisen eli liikkumattoman.
override void Update(Time time)
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on li...
static PhysicsObject CreateStaticObject(double width, double height)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman).
PhysicsStructure ParentStructure
Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu.
void Initialize(double width, double height, Shape shape)
double MaxAngularVelocity
Suurin kulmanopeus, jonka olio voi saavuttaa.
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
static readonly Rectangle Rectangle
Suorakulmio.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
double Magnitude
Vektorin pituus.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.