Jypeli 10
The simple game programming library
Time.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using System;
2
3#if JYPELI
4using Microsoft.Xna.Framework;
5#endif
6
7
8namespace Jypeli
9{
13 public struct Time
14 {
18 public static readonly Time Zero = new Time();
19
20 private TimeSpan _upd;
21 private TimeSpan _start;
22
26 public TimeSpan SinceLastUpdate
27 {
28 get { return _upd; }
29 }
30
34 public TimeSpan SinceStartOfGame
35 {
36 get { return _start; }
37 }
38
44 internal Time( TimeSpan fromUpdate, TimeSpan fromStart )
45 {
46 _upd = fromUpdate;
47 _start = fromStart;
48 }
49
50#if JYPELI
51
56 internal Time( GameTime gameTime )
57 : this( gameTime.ElapsedGameTime, gameTime.TotalGameTime )
58 {
59 }
60
61 internal void Advance( GameTime gameTime )
62 {
63 _upd = gameTime.ElapsedGameTime;
64 _start += gameTime.ElapsedGameTime;
65 }
66#endif
67
68 }
69}
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
Definition: Time.cs:14
Time(TimeSpan fromUpdate, TimeSpan fromStart)
Rakentaa ajan kahdesta TimeSpan-oliosta.
Definition: Time.cs:44
TimeSpan _start
Definition: Time.cs:21
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
Definition: Time.cs:27
static readonly Time Zero
Nolla-aika
Definition: Time.cs:18
TimeSpan SinceStartOfGame
Aika joka on kulunut pelin alusta.
Definition: Time.cs:35
TimeSpan _upd
Definition: Time.cs:20