31using System.ComponentModel;
44 public Cannon(
double width,
double height)
102 : base(width, height)
133 : base(width, height)
168 : base(radius, 20,
"CannonBall.png")
182 : base(radius, 0.2,
"Bullet.png")
205 [Obsolete(
"Use Explosion.MaxRadius")]
215 [Obsolete(
"Use Explosion.Speed")]
225 [Obsolete(
"Use Explosion.Force")]
242 : this(radius, TimeSpan.FromSeconds(3))
251 public Grenade(
double radius, TimeSpan fuseTime)
252 : base(radius, 20,
"Grenade.png")
274 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
340 double currentRadius =
Width / 2;
341 double r = currentRadius * 0.6;
AssaultRifle(double width, double height)
Alustaa uuden rynnäkkökiväärin.
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen
Bullet(double radius)
Alustaa uuden luodin.
CannonBall(double radius)
Alustaa uuden tykinkuulan.
Yksinkertainen tykki, joka ampuu kuulia tai muuta ammuksia.
Cannon(double width, double height)
Alustaa uuden tykin.
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen
Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin.
ClusterGrenade(double radius, int cl)
Alustaa uuden rypälepommin.
Angle ClusterDirection
Sirpaleiden hajontasuunta.
int NumberOfClusters
Sirpaleiden määrä, joka räjähdyksestä syntyy.
double ClusterArc
Sirpaleiden hajontakaari.
override void Explode()
Räjäyttää kranaatin sirpaleiksi.
double Force
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin....
double MaxRadius
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa.
Explosion(Explosion src)
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta.
double Speed
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa)
double ExplosionForce
Räjähdyksen voima.
double ExplosionRadius
Räjähdyksen säde.
Grenade(double radius, TimeSpan fuseTime)
Luo uuden kranaatin.
bool Exploded
Onko kranaatti räjähtänyt
override void Update(Time time)
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on li...
Grenade(double radius)
Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä.
TimeSpan FuseTime
Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään.
virtual void Explode()
Räjäytä kranaatti.
Explosion Explosion
Räjähdys, joka kranaatista syntyy.
double ExplosionSpeed
Räjähdyksen nopeus.
LaserGun(double width, double height)
Alustaa uuden laser-tykin.
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen
PlasmaCannon(double width, double height)
Alustaa uuden plasmakiväärin.
bool AmmoIgnoresExplosions
Jättävätkö panokset räjähdyksen paineaallot huomiotta.
DoubleMeter Power
Voima, jolla panos ammutaan. Nollautuu ammuttaessa.
bool AmmoIgnoresGravity
Jättävätkö panokset painovoiman huomiotta.
TimeSpan MaxAmmoLifetime
Ammuksen elinikä. TimeSpan.MaxValue jos ikuinen, TimeSpan.FromSeconds( 5 ) jos 5 sekuntia jne.
IntMeter Ammo
Panosten määrä.
TimeSpan TimeBetweenUse
Kuinka kauan kestää, että asetta voidaan käyttää uudestaan.
SoundEffect AttackSound
Hyökkäysääni (pistoolin pamaus jne.)
static Image LoadImageFromResources(string name)
Lataa kuvan Jypelin sisäisistä resursseista.
static SoundEffect LoadSoundEffectFromResources(string name)
Lataa ääniefektin Jypelin sisäisistä resursseista.
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
override Vector?? Position
bool IsAddedToGame
Onko olio lisätty peliin.
override void Destroy()
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
virtual Color Color
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty.
TimeSpan CreationTime
Olion luomisaika.
Image Image
Olion kuva. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri.
double Width
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa).
bool IsUpdated
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true,...
ValueType DefaultValue
Mittarin oletusarvo.
A collision ignorer that uses reference comparison. All Bodies with the same instance of this ignorer...
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
override Vector?? Position
double Mass
Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pys...
virtual Ignorer CollisionIgnorer
Olio, jolla voi välttää oliota osumasta tiettyihin muihin olioihin.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
static Angle FromRadians(double radian)
Luo kulman annettujen radiaanien mukaan.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
static readonly Color Green
Vihreä.
static readonly Color Red
Punainen.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
TimeSpan SinceStartOfGame
Aika joka on kulunut pelin alusta.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
static readonly Vector UnitX
Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle).
double Magnitude
Vektorin pituus.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.