31using System.Collections.Generic;
32using System.ComponentModel;
43 public partial class GameObject : GameObjects.
GameObjectBase, IGameObjectInternal
91 public GameObject(
double width,
double height,
double x,
double y)
105 : this(width, height, shape)
163 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
double? Height
Animaation korkeus. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
double? Width
Animaation leveys. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
SynchronousList< Oscillator > oscillators
override Vector?? Position
void UpdateChildren(Time time)
GameObject(ILayout layout)
Alustaa widgetin.
GameObject(double width, double height, double x, double y)
Alustaa uuden peliolion.
override void Update(Time time)
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on li...
void InitLayout(double width, double height)
Alustaa asettelijan käyttöön
List< Listener > AssociatedListeners
Tähän peliolioon liitetyt kuuntelijat
GameObject(double width, double height)
Alustaa uuden peliolion.
GameObject(double width, double height, Shape shape, double x, double y)
Alustaa uuden peliolion.
void InitDimensions(double width, double height, Shape shape)
override void Destroy()
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
GameObject(double width, double height, Shape shape)
Alustaa uuden peliolion.
void RefreshLayout()
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleens...
GameObject(Animation animation)
Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta.
bool _layoutNeedsRefreshing
Kaikille peliolioille yhteinen kantaluokka
TimeSpan MaximumLifetime
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee.
static readonly Rectangle Rectangle
Suorakulmio.
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
Ohjaintapahtumien kuuntelija.
void Destroy()
Tuhoaa kuuntelijan
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.