Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
bool TextureFillsShape
Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva p...
void FlipImage()
Kääntää olion kuvan pystysuunnassa.
void SetImage(StorageFile file)
Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle.
Vector TextureWrapSize
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kerta...
void InitAppearance(Animation animation)
bool IgnoresLighting
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla...
bool IsVisible
Piirretäänkö oliota ruudulle.
void MirrorImage()
Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa.
static Image FromStream(Stream stream)
Lataa kuvan tiedostovirrasta.
static readonly Color White
Valkoinen.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.