31using System.ComponentModel;
32using Microsoft.Xna.Framework;
33using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
37 public partial class Game
47 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
53 return ( (Microsoft.Xna.Framework.Game)
Instance ).GraphicsDevice;
78#if WINDOWS_PHONE && !WINDOWS_PHONE81
99#if WINDOWS_STOREAPP || ANDROID
150#if !WINDOWS_PHONE && !WINRT
167#if !WINDOWS_PHONE && !WINRT
Kamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä.
bool isFullScreenRequested
static new GraphicsDevice GraphicsDevice
XNA:n grafiikkakortti.
static bool SmoothTextures
Tekstuurien (kuvien) reunanpehmennys skaalattaessa (oletus päällä).
static GraphicsDeviceManager GraphicsDeviceManager
XNA:n grafiikkakorttien hallintaolio.
bool IsFullScreen
Onko peli kokoruututilassa.
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
void CenterWindow()
Asettaa ikkunan ruudun keskelle.
void SetWindowPosition(int x, int y)
Asettaa ikkunan paikan. Huomaa että origo on vasemmassa yläreunassa.
void InitGraphics()
Alustaa grafiikat. Suorita vasta kun ikkuna on lopullisessa koossaan.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
void SetDefaultResolution()
void DoSetWindowSize(int width, int height, bool fullscreen)
Asettaa ikkunan koon ja alustaa pelin käyttämään joko ikkunaa tai koko ruutua.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
void SetWindowSize(int width, int height, bool fullscreen)
Asettaa ikkunan koon ja alustaa pelin käyttämään joko ikkunaa tai koko ruutua.
void SetWindowSize(int width, int height)
Asettaa ikkunan koon.
override Vector?? Position
Contains graphics resources.
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
Vector Size
Näytön koko vektorina.
void ScaleToFit()
Skaalaa näkymän mahtumaan ruudulle