31using System.Collections.Generic;
35 public partial class Game
128 kyselyIkkuna.
No += noAction;
140 protected override void OnExiting(
object sender, EventArgs args )
145 base.OnExiting( sender, args );
Queue< Action > PendingActions
static void DoNextUpdate< T1, T2 >(Action< T1, T2 > action, T1 p1, T2 p2)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.
override void OnExiting(object sender, EventArgs args)
Suoritetaan kun peli on sulkeutumassa
static new Action Exiting
Tapahtuu kun peli lopetetaan.
static void DoNextUpdate< T1 >(Action< T1 > action, T1 p1)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.
static void DoNextUpdate(Action action)
Suorittaa aliohjelman seuraavalla päivityksellä.
void ConfirmExit(Action noAction)
Kysyy haluaako lopettaa pelin ja lopettaa jos vastataan kyllä.
void ConfirmExit()
Kysyy haluaako lopettaa pelin ja lopettaa jos vastataan kyllä.
void ExecutePendingActions()
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
static void AssertInitialized< T1 >(Action< T1 > actionMethod, T1 o1)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
bool IsPaused
Onko peli pysähdyksissä.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static void AssertInitialized(Action actionMethod)
Suorittaa aliohjelman kun peli on varmasti alustettu.
static Action InstanceInitialized
Tapahtuu kun Game.Instance on alustettu.
WindowHandler Closed
Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapa...
Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen.
Action No
Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "ei"-vaihtoehdon.
Action Yes
Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "kyllä"-vaihtoehdon.
@ Exit
Poistumassa olion päältä.