1using Microsoft.Xna.Framework.Audio;
14 static double Clamp(
double value,
double min,
double max )
16 return ( value < min ) ? ( min ) : ( ( value > max ) ? ( max ) : ( value ) );
71 internal Sound( SoundEffectInstance s )
80 public void Play(
int retries = 3 )
87 catch ( NullReferenceException )
89 Console.Error.WriteLine(
"Null reference exception trying to play a sound, disabling audio" );
93 catch ( InvalidOperationException )
static void DisableAudio()
Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kans...
void Play(int retries=3)
Toistaa äänen
Sound(SoundEffectInstance s)
void Stop()
Pysäyttää äänen toistamisen
SoundState State
Äänen tila.
void Resume()
Jatkaa äänen toistamista
double Volume
Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0.
void Pause()
Keskeyttää äänen toistamisen
SoundEffectInstance effectInstance
double Pan
Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1....
bool IsLooped
Jos true, ääntä soitetaan toistuvasti.
static double Clamp(double value, double min, double max)
double Pitch
Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0.