30using System.Collections.Generic;
32using Microsoft.Xna.Framework;
56 get {
return Device.Accelerometer; }
107 get {
return false; }
110#if WINDOWS_PHONE || ANDROID
111 public new bool IsMouseVisible
113 get {
return false; }
135#if !WINDOWS_PHONE && !ANDROID
140#if WINDOWS_PHONE || ANDROID
147 IsMouseVisible =
true;
194 if ( lo == obj || co ==
null )
217 if ( lo == obj || co ==
null )
Kuuntelukonteksti ohjaimia varten
bool Active
Onko tämä konteksti tällä hetkellä aktiivinen
BackButton PhoneBackButton
Puhelimen takaisin-näppäin.
GamePad ControllerTwo
Toinen peliohjain.
List< Controller > _controllers
ListenContext ControlContext
Pelin pääohjainkonteksti.
void ClearControls()
Poistaa kaikki ohjainkuuntelijat.
void ShowControlHelp()
Näyttää kontrollien ohjetekstit.
void ActivateObject(ControlContexted obj)
GamePad ControllerOne
Ensimmäinen peliohjain.
GamePad ControllerThree
Kolmas peliohjain.
GamePad ControllerFour
Neljäs peliohjain.
void ShowControlHelp(Controller controller)
Näyttää kontrollien ohjetekstit tietylle ohjaimelle.
bool IsModal
Onko ohjauskonteksti modaalinen (ei)
void UpdateControls(Time gameTime)
List< GamePad > GameControllers
Lista kaikista peliohjaimista järjestyksessä.
void DeactivateObject(ControlContexted obj)
SynchronousList< Layer > Layers
Kerrokset, joilla pelioliot viihtyvät.
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
TouchPanel TouchPanel
Kosketusnäyttö
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
static Device Device
Laite jolla peliä pelataan.
Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä.
SynchronousList< IGameObject > Objects
Kerroksen oliot
Viestikenttä, jolla voi laittaa tekstiä ruudulle. Tätä sinun tuskin tarvitsee itse muodostaa.
void Add(string message)
Lisää uuden viestin näkymään.
ListenContext ControlContext
IEnumerable< string > GetHelpTexts()
Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.