Jypeli 10
The simple game programming library
Effects.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli.Effects;
4
5namespace Jypeli
6{
7 public partial class Game
8 {
9 private static List<Light> lights = new List<Light>();
10
11#if !WINDOWS_PHONE
15 internal static List<Light> Lights { get { return lights; } }
16#endif
17
21 public static Vector Wind { get; set; }
22
27 public void Add(Light light)
28 {
29#if !WINDOWS_PHONE
30 if (light == null) throw new NullReferenceException("Tried to add a null light to game");
31
32 if (lights.Count >= 1)
33 throw new NotSupportedException("Only one light is supported");
34
35 lights.Add(light);
36#endif
37 }
38
42 public void ClearLights()
43 {
44#if !WINDOWS_PHONE
45
46 lights.Clear();
47#endif
48 }
49 }
50}
Pistemäinen valonlähde.
Definition: Light.cs:35
void ClearLights()
Poistaa kaikki valoefektit.
Definition: Effects.cs:42
static List< Light > lights
Definition: Effects.cs:9
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin
Definition: Effects.cs:21
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
Definition: Effects.cs:27
static List< Light > Lights
Valoefektit.
Definition: Effects.cs:15
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:67