Jypeli 10
The simple game programming library
Widgets.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1namespace Jypeli
2{
3 public partial class Game
4 {
9 public MessageDisplay MessageDisplay { get; set; }
10
11 private void addMessageDisplay(bool force = false)
12 {
13 if (MessageDisplay == null)
14 {
17 }
18 else
20
21 if ( !MessageDisplay.IsAddedToGame || force)
23 }
24
25 private bool IsJypeliWidget<T>( T obj ) where T : IGameObject
26 {
27 return object.ReferenceEquals( obj, this.MessageDisplay );
28 }
29 }
30}
MessageDisplay MessageDisplay
Viestinäyttö, johon voi laittaa viestejä.
Definition: Widgets.cs:9
void addMessageDisplay(bool force=false)
Definition: Widgets.cs:11
bool IsJypeliWidget< T >(T obj)
Definition: Widgets.cs:25
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
Definition: Effects.cs:27
bool IsAddedToGame
Onko olio lisätty peliin.
Viestikenttä, jolla voi laittaa tekstiä ruudulle. Tätä sinun tuskin tarvitsee itse muodostaa.
Color BackgroundColor
Tekstin taustaväri.
override void Clear()
Poistaa kaikki lisätyt viestit.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Definition: IGameObject.cs:11
Väri.
Definition: Color.cs:13
static readonly Color LightGray
Vaalea harmaa.
Definition: Color.cs:751