Jypeli 10
The simple game programming library
IPhysicsObject.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using System;
2//using Physics2DDotNet;
3//using Physics2DDotNet.Ignorers;
4using Jypeli.Physics;
5
6namespace Jypeli
7{
12 {
13#pragma warning disable CS1591 // Missing XML comment for publicly visible type or member
15
16 //Body Body { get; }
17
19 int CollisionIgnoreGroup { get; set; }
20
21 double Mass { get; set; }
22 double MomentOfInertia { get; set; }
23 bool CanRotate { get; set; }
24
25 double Restitution { get; set; }
26 double StaticFriction { get; set; }
27 double KineticFriction { get; set; }
28
29 Vector Velocity { get; set; }
30 Vector Acceleration { get; set; }
31 double AngularVelocity { get; set; }
32 double AngularAcceleration { get; set; }
33
34 double LinearDamping { get; set; }
35 double AngularDamping { get; set; }
36
37 bool IgnoresExplosions { get; set; }
38 bool IgnoresCollisionResponse { get; set; }
39 bool IgnoresGravity { get; set; }
40 bool IgnoresPhysicsLogics { get; set; }
41
45 event CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Collided;
46
47 void Push( Vector force );
48 void Push( Vector force, TimeSpan time );
49 void Hit( Vector impulse );
50 void ApplyTorque( double torque );
51
52 void Stop();
53 void StopAxial( Vector axis );
57#pragma warning restore CS1591 // Missing XML comment for publicly visible type or member
58 }
59
74 {
75 }
76
82 public delegate void CollisionHandler<O, T>( O collidingObject, T otherObject );
83
89 public delegate void AdvancedCollisionHandler<O, T>( O collidingObject, T otherObject, Collision collision );
90}
Base class for Collision Ignorers to impliment.
Definition: Ignorer.cs:40
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen.
Definition: Destroyable.cs:30
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Definition: IGameObject.cs:11
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tÃ...
Definition: IGameObject.cs:79
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
void Push(Vector force)
void Push(Vector force, TimeSpan time)
void StopAxial(Vector axis)
void Hit(Vector impulse)
void ApplyTorque(double torque)
PhysicsStructure ParentStructure
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > Collided
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tÃ...
delegate void CollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole pa...
delegate void AdvancedCollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject, Collision collision)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole pa...
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:67