2using System.Collections.Generic;
12#pragma warning disable CS1591
57 void MoveTo(
Vector location,
double speed, Action doWhenArrived );
61 IEnumerable<T> GetChildObjects<T>( Predicate<T> predicate ) where T :
IGameObject;
62#pragma warning restore CS1591
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä.
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
Olio jolla on reunat joita voi muuttaa.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
bool IsInside(Vector point)
void Move(Vector movement)
void Remove(IGameObject childObject)
void MoveTo(Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
void Add(IGameObject childObject)
Vector RelativePositionToMainParent
IEnumerable< T > GetChildObjects< T >()
Angle RelativeAngleToMainParent
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tÃ...
List< Listener > AssociatedListeners
Olio jolla on paikka jota voi muuttaa.
Rajapinta olioille, joilla on Tag-ominaisuus.
Rajapinta päivittyville olioille.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...