1using Microsoft.Xna.Framework;
40 * parentTransformation;
49 else if (
Image !=
null )
63 for (
int i = 0; i < vertices.Length - 1; i++ )
72 Draw( parentTransformation, transformation );
bool TextureFillsShape
Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva p...
override Vector?? Position
SynchronousList< GameObject > Objects
Olion lapsioliot. Saa muuttaa.
SynchronousList< GameObject > _childObjects
Vector TextureWrapSize
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kerta...
bool IgnoresLighting
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla...
bool IsVisible
Piirretäänkö oliota ruudulle.
override Vector Size
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa.
Contains graphics resources.
static LineBatch LineBatch
void Draw(Vector startPoint, Vector endPoint, Color color)
void Begin(ref Matrix matrix)
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa.
static void DrawShape(Shape shape, ref Matrix transformation, ref Matrix textureTransformation, Image texture, Vector textureWrapSize, Color color)
Piirtää kuvion niin, että tekstuuri täyttää sen.
static void DrawImage(Image texture, ref Matrix matrix, Vector wrapSize)
Piirtää kuvan
static bool LightingEnabled
Onko valaistus käytössä
readonly Vector[] OutlineVertices
Ulkoreunan verteksit, lueteltuna vastapäivään.
abstract ShapeCache Cache
Muodon verteksit sisällään pitävä olio.
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.
double Y
Vektorin Y-komponentti
double X
Vektorin X-komponentti.