Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.Vector tietuereferenssi

2D-vektori. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

 Vector (double X, double Y)
 Luo uuden vektorin komponenteista. Lisää...
 
double Distance (Vector2D vector)
 
override bool Equals (object obj)
 
override int GetHashCode ()
 
Vector Normalize ()
 Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0. Lisää...
 
Vector Project (Vector to)
 Laskee ja palauttaa tämän pisteen etäisyyden toiseen pisteeseen. Lisää...
 
double ScalarProjection (Vector unitVector)
 
override string ToString ()
 Vektori merkkijonona muodossa (x,y) Lisää...
 
string ToString (IFormatProvider formatProvider)
 
Vector Transform (Matrix matrix)
 Kertoo vektorin matriisilla. Lisää...
 
Vector Transpose ()
 Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään. Lisää...
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static Vector Average (IEnumerable< Vector > vectors)
 Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon. Lisää...
 
static Vector Average (params Vector[] vectors)
 Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon. Lisää...
 
static Vector ComponentProduct (Vector a, Vector b)
 Kertoo kaksi vektoria komponenteittain. Lisää...
 
static double CrossProduct (Vector left, Vector right)
 Ristitulo. Palauttaa kohtisuoraan vektoreita vastaan olevan uuden vektorin pituuden. Tuloksen merkki kertoo kumpaan suuntaan vektori osoittaa. Lisää...
 
static double Distance (Vector p1, Vector p2)
 Etäisyys kahden pisteen välillä. Lisää...
 
static double DotProduct (Vector left, Vector right)
 Pistetulo. Lisää...
 
static Vector FromAngle (Angle angle)
 Luo vektorin kulman perusteella yksikköpituudella. Lisää...
 
static Vector FromLengthAndAngle (double length, Angle angle)
 Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella. Lisää...
 
static Vector Max (params Vector[] vectors)
 Palauttaa pisimmän vektorin. Lisää...
 
static Vector Min (params Vector[] vectors)
 Palauttaa lyhimmän vektorin. Lisää...
 
static implicit operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2 (Vector v)
 
static implicit operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3 (Vector v)
 
static implicit operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector2 v)
 
static implicit operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector3 v)
 
static implicit operator Vector (Vector2D v)
 
static implicit operator Vector2D (Vector v)
 
static bool operator!= (Vector left, Vector right)
 
static Vector operator* (double scalar, Vector source)
 
static Vector operator* (Vector source, double scalar)
 
static Vector operator+ (Vector left, Vector right)
 
static Vector operator- (Vector left, Vector right)
 
static Vector operator- (Vector source)
 
static Vector operator/ (Vector source, double scalar)
 
static bool operator== (Vector left, Vector right)
 
static Vector Parse (string vectorStr)
 
static Vector Parse (string vectorStr, IFormatProvider formatProvider)
 

Julkiset attribuutit

double X
 
double Y
 

Staattiset julkiset attribuutit

static readonly Vector Diagonal = Vector.One
 Diagonaalivektori (1,1) Lisää...
 
static readonly Vector One = new Vector( 1, 1 )
 Yksikkövektori. Lisää...
 
static readonly Vector UnitX = new Vector( 1.0, 0.0 )
 Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle). Lisää...
 
static readonly Vector UnitY = new Vector( 0.0, 1.0 )
 Pystysuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta ylös). Lisää...
 
static readonly Vector Zero = new Vector( 0, 0 )
 Nollavektori. Lisää...
 

Ominaisuudet

Angle Angle [get]
 Kulma radiaaneina. Lisää...
 
Vector LeftNormal [get]
 Vasen normaali. Lisää...
 
double Magnitude [get]
 Vektorin pituus. Lisää...
 
double MagnitudeSquared [get]
 Vektorin pituuden neliö. Lisää...
 
Vector RightNormal [get]
 Oikea normaali. Lisää...
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static Vector FromLengthAndAngle (double length, double angle)
 Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

2D-vektori.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 58.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Vector()

Jypeli.Vector.Vector ( double  X,
double  Y 
)

Luo uuden vektorin komponenteista.

Parametrit
XX-komponentti
YY-komponentti

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 336.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Vector.Equals(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.Parse(), Jypeli.Vector.Transform() ja Jypeli.Vector.Transpose().

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Average() [1/2]

static Vector Jypeli.Vector.Average ( IEnumerable< Vector vectors)
static

Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon.

Parametrit
vectorsVektorit
Palauttaa
Keskiarvovektori

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 277.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Zero.

Viitattu Jypeli.Assets.CollisionHandler.ExplodeBoth().

◆ Average() [2/2]

static Vector Jypeli.Vector.Average ( params Vector[]  vectors)
static

Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon.

Parametrit
vectorsVektorit
Palauttaa
Keskiarvovektori

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 298.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Zero.

◆ ComponentProduct()

static Vector Jypeli.Vector.ComponentProduct ( Vector  a,
Vector  b 
)
static

Kertoo kaksi vektoria komponenteittain.

Parametrit
aVektori
bVektori
Palauttaa
Tulovektori

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 171.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.Camera.ScreenToWorld() ja Jypeli.Camera.WorldToScreen().

◆ CrossProduct()

static double Jypeli.Vector.CrossProduct ( Vector  left,
Vector  right 
)
static

Ristitulo. Palauttaa kohtisuoraan vektoreita vastaan olevan uuden vektorin pituuden. Tuloksen merkki kertoo kumpaan suuntaan vektori osoittaa.

Parametrit
leftVasen vektori
rightOikea vektori
Palauttaa

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 160.

Viittaukset Jypeli.Vector.Angle ja Jypeli.Vector.Magnitude.

Viitattu Jypeli.Shape.SameSide().

◆ Distance() [1/2]

◆ Distance() [2/2]

double Jypeli.Vector.Distance ( Vector2D  vector)

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 176.

Viittaukset Jypeli.Vector.Distance().

◆ DotProduct()

static double Jypeli.Vector.DotProduct ( Vector  left,
Vector  right 
)
static

Pistetulo.

Parametrit
leftVasen vektori
rightOikea vektori
Palauttaa

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 147.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.Shape.IsInsideTriangle(), PlatformCharacter2.OnColliding() ja Jypeli.Vector.ScalarProjection().

◆ Equals()

override bool Jypeli.Vector.Equals ( object  obj)

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 442.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().

◆ FromAngle()

static Vector Jypeli.Vector.FromAngle ( Angle  angle)
static

Luo vektorin kulman perusteella yksikköpituudella.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 125.

Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle() ja Jypeli.Angle.Radians.

Viitattu PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Angle.GetVector() ja Jypeli.UnlimitedAngle.GetVector().

◆ FromLengthAndAngle() [1/2]

static Vector Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle ( double  length,
Angle  angle 
)
static

Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 117.

Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle() ja Jypeli.Angle.Radians.

◆ FromLengthAndAngle() [2/2]

◆ GetHashCode()

override int Jypeli.Vector.GetHashCode ( )

◆ Max()

static Vector Jypeli.Vector.Max ( params Vector[]  vectors)
static

Palauttaa pisimmän vektorin.

Parametrit
vectorsVektorit
Palauttaa
Pisin vektori.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 254.

Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.

◆ Min()

static Vector Jypeli.Vector.Min ( params Vector[]  vectors)
static

Palauttaa lyhimmän vektorin.

Parametrit
vectorsVektorit
Palauttaa
Lyhin vektori.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 231.

Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.

Viitattu Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow().

◆ Normalize()

Vector Jypeli.Vector.Normalize ( )

Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0.

Palauttaa

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 198.

Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.

Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.LinearOscillator(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination() ja Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update().

◆ operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2()

static implicit Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2 ( Vector  v)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 507.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3()

static implicit Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3 ( Vector  v)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 517.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator Vector() [1/3]

static implicit Jypeli.Vector.operator Vector ( Microsoft.Xna.Framework.Vector2  v)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 502.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().

◆ operator Vector() [2/3]

static implicit Jypeli.Vector.operator Vector ( Microsoft.Xna.Framework.Vector3  v)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 512.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator Vector() [3/3]

static implicit Jypeli.Vector.operator Vector ( Vector2D  v)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 492.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), AdvanceMath.Vector2D.X ja AdvanceMath.Vector2D.Y.

◆ operator Vector2D()

static implicit Jypeli.Vector.operator Vector2D ( Vector  v)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 497.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator!=()

static bool Jypeli.Vector.operator!= ( Vector  left,
Vector  right 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 487.

◆ operator*() [1/2]

static Vector Jypeli.Vector.operator* ( double  scalar,
Vector  source 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 414.

◆ operator*() [2/2]

static Vector Jypeli.Vector.operator* ( Vector  source,
double  scalar 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 406.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator+()

static Vector Jypeli.Vector.operator+ ( Vector  left,
Vector  right 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 390.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator-() [1/2]

static Vector Jypeli.Vector.operator- ( Vector  left,
Vector  right 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 398.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator-() [2/2]

static Vector Jypeli.Vector.operator- ( Vector  source)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 429.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator/()

static Vector Jypeli.Vector.operator/ ( Vector  source,
double  scalar 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 419.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ operator==()

static bool Jypeli.Vector.operator== ( Vector  left,
Vector  right 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 477.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ Parse() [1/2]

static Vector Jypeli.Vector.Parse ( string  vectorStr)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 372.

◆ Parse() [2/2]

static Vector Jypeli.Vector.Parse ( string  vectorStr,
IFormatProvider  formatProvider 
)
static

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 377.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().

◆ Project()

Vector Jypeli.Vector.Project ( Vector  to)

Laskee ja palauttaa tämän pisteen etäisyyden toiseen pisteeseen.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 189.

Viittaukset Jypeli.Vector.ScalarProjection().

◆ ScalarProjection()

◆ ToString() [1/2]

override string Jypeli.Vector.ToString ( )

Vektori merkkijonona muodossa (x,y)

Palauttaa

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 360.

◆ ToString() [2/2]

string Jypeli.Vector.ToString ( IFormatProvider  formatProvider)

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 365.

Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

◆ Transform()

Vector Jypeli.Vector.Transform ( Matrix  matrix)

Kertoo vektorin matriisilla.

Parametrit
matrix
Palauttaa

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 208.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen() ja Jypeli.Mouse.SetPosition().

◆ Transpose()

Vector Jypeli.Vector.Transpose ( )

Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään.

Palauttaa

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 221.

Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Diagonal

readonly Vector Jypeli.Vector.Diagonal = Vector.One
static

◆ One

readonly Vector Jypeli.Vector.One = new Vector( 1, 1 )
static

Yksikkövektori.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 68.

◆ UnitX

◆ UnitY

◆ X

double Jypeli.Vector.X

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 312.

Viitattu Jypeli.BoundingRectangle.BoundingRectangle(), Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.MessageWindow.MessageWindow(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen(), Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.Vector.DotProduct(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.ShapeBatch.Draw(), Jypeli.Layer.DrawChildObjects(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.Font.FindWrapIndex(), Jypeli.GameObject.FlipImage(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.Vector.GetHashCode(), Jypeli.Label.GetHorizontalAlignment(), Jypeli.Game.GetObjectsAt(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.Initialize(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.GameObject.MirrorImage(), PlatformCharacter.Move(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.Camera.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.operator Vector2D(), Jypeli.Vector.operator*(), Jypeli.Vector.operator+(), Jypeli.Vector.operator-(), Jypeli.Vector.operator/(), Jypeli.Vector.operator==(), Jypeli.Game.PaintPhysicsOutlines(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines(), Jypeli.GameObject.RefreshLayout(), Jypeli.ScreenView.ScaleToFit(), Jypeli.Grid.SnapToLines(), Jypeli.Effects.Lightning.Strike(), Jypeli.Vector.ToString(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.Vector.Transpose(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), PlatformCharacter2.Update(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition(), Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen(), Jypeli.Label.updateSize() ja Jypeli.Camera.ZoomTo().

◆ Y

double Jypeli.Vector.Y

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 313.

Viitattu Jypeli.BoundingRectangle.BoundingRectangle(), Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Physics.OneWayPlatformIgnorer.CanCollide(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.Vector.DotProduct(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.LetterPicker.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.ShapeBatch.Draw(), Jypeli.Layer.DrawChildObjects(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.LetterPicker.EndDrag(), Jypeli.GameObject.FlipImage(), PlatformCharacter.ForceJump(), PlatformCharacter2.ForceJump(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.Vector.GetHashCode(), Jypeli.Game.GetObjectsAt(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Label.GetVerticalAlignment(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.GameObject.MirrorImage(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.Camera.Move(), PlatformCharacter.OnCollision(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.operator Vector2D(), Jypeli.Vector.operator*(), Jypeli.Vector.operator+(), Jypeli.Vector.operator-(), Jypeli.Vector.operator/(), Jypeli.Vector.operator==(), Jypeli.GameObject.RefreshLayout(), Jypeli.ScreenView.ScaleToFit(), Jypeli.Grid.SnapToLines(), Jypeli.LetterPicker.StartDrag(), Jypeli.Effects.Lightning.Strike(), Jypeli.Vector.ToString(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.Vector.Transpose(), PlatformCharacter.Turn(), PlatformCharacter2.Turn(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.LetterPicker.Update(), Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes(), Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen(), Jypeli.Label.updateSize(), PlatformCharacter.Walk() ja Jypeli.Camera.ZoomTo().

◆ Zero

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Angle

◆ LeftNormal

◆ Magnitude

◆ MagnitudeSquared

double Jypeli.Vector.MagnitudeSquared
get

Vektorin pituuden neliö.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 326.

Viitattu Jypeli.Vector.ScalarProjection().

◆ RightNormal

Vector Jypeli.Vector.RightNormal
get

Oikea normaali.

Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 96.

Viitattu Jypeli.GameObject.IsBetween().


Dokumentaatio tälle tietueelle luotiin seuraavasta tiedostosta: