![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
2D-vektori. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Vector (double X, double Y) | |
| Luo uuden vektorin komponenteista. Lisää... | |
| double | Distance (Vector2D vector) |
| override bool | Equals (object obj) |
| override int | GetHashCode () |
| Vector | Normalize () |
| Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0. Lisää... | |
| Vector | Project (Vector to) |
| Laskee ja palauttaa tämän pisteen etäisyyden toiseen pisteeseen. Lisää... | |
| double | ScalarProjection (Vector unitVector) |
| override string | ToString () |
| Vektori merkkijonona muodossa (x,y) Lisää... | |
| string | ToString (IFormatProvider formatProvider) |
| Vector | Transform (Matrix matrix) |
| Kertoo vektorin matriisilla. Lisää... | |
| Vector | Transpose () |
| Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään. Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static Vector | Average (IEnumerable< Vector > vectors) |
| Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon. Lisää... | |
| static Vector | Average (params Vector[] vectors) |
| Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon. Lisää... | |
| static Vector | ComponentProduct (Vector a, Vector b) |
| Kertoo kaksi vektoria komponenteittain. Lisää... | |
| static double | CrossProduct (Vector left, Vector right) |
| Ristitulo. Palauttaa kohtisuoraan vektoreita vastaan olevan uuden vektorin pituuden. Tuloksen merkki kertoo kumpaan suuntaan vektori osoittaa. Lisää... | |
| static double | Distance (Vector p1, Vector p2) |
| Etäisyys kahden pisteen välillä. Lisää... | |
| static double | DotProduct (Vector left, Vector right) |
| Pistetulo. Lisää... | |
| static Vector | FromAngle (Angle angle) |
| Luo vektorin kulman perusteella yksikköpituudella. Lisää... | |
| static Vector | FromLengthAndAngle (double length, Angle angle) |
| Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella. Lisää... | |
| static Vector | Max (params Vector[] vectors) |
| Palauttaa pisimmän vektorin. Lisää... | |
| static Vector | Min (params Vector[] vectors) |
| Palauttaa lyhimmän vektorin. Lisää... | |
| static implicit | operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2 (Vector v) |
| static implicit | operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3 (Vector v) |
| static implicit | operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector2 v) |
| static implicit | operator Vector (Microsoft.Xna.Framework.Vector3 v) |
| static implicit | operator Vector (Vector2D v) |
| static implicit | operator Vector2D (Vector v) |
| static bool | operator!= (Vector left, Vector right) |
| static Vector | operator* (double scalar, Vector source) |
| static Vector | operator* (Vector source, double scalar) |
| static Vector | operator+ (Vector left, Vector right) |
| static Vector | operator- (Vector left, Vector right) |
| static Vector | operator- (Vector source) |
| static Vector | operator/ (Vector source, double scalar) |
| static bool | operator== (Vector left, Vector right) |
| static Vector | Parse (string vectorStr) |
| static Vector | Parse (string vectorStr, IFormatProvider formatProvider) |
Julkiset attribuutit | |
| double | X |
| double | Y |
Staattiset julkiset attribuutit | |
| static readonly Vector | Diagonal = Vector.One |
| Diagonaalivektori (1,1) Lisää... | |
| static readonly Vector | One = new Vector( 1, 1 ) |
| Yksikkövektori. Lisää... | |
| static readonly Vector | UnitX = new Vector( 1.0, 0.0 ) |
| Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle). Lisää... | |
| static readonly Vector | UnitY = new Vector( 0.0, 1.0 ) |
| Pystysuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta ylös). Lisää... | |
| static readonly Vector | Zero = new Vector( 0, 0 ) |
| Nollavektori. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| Angle | Angle [get] |
| Kulma radiaaneina. Lisää... | |
| Vector | LeftNormal [get] |
| Vasen normaali. Lisää... | |
| double | Magnitude [get] |
| Vektorin pituus. Lisää... | |
| double | MagnitudeSquared [get] |
| Vektorin pituuden neliö. Lisää... | |
| Vector | RightNormal [get] |
| Oikea normaali. Lisää... | |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static Vector | FromLengthAndAngle (double length, double angle) |
| Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella. Lisää... | |
| Jypeli.Vector.Vector | ( | double | X, |
| double | Y | ||
| ) |
Luo uuden vektorin komponenteista.
| X | X-komponentti |
| Y | Y-komponentti |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 336.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Vector.Equals(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.Parse(), Jypeli.Vector.Transform() ja Jypeli.Vector.Transpose().
Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon.
| vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 277.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Zero.
Palauttaa kahden tai useamman vektorin keskiarvon.
| vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 298.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Zero.
Kertoo kaksi vektoria komponenteittain.
| a | Vektori |
| b | Vektori |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 171.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Camera.ScreenToWorld() ja Jypeli.Camera.WorldToScreen().
Ristitulo. Palauttaa kohtisuoraan vektoreita vastaan olevan uuden vektorin pituuden. Tuloksen merkki kertoo kumpaan suuntaan vektori osoittaa.
| left | Vasen vektori |
| right | Oikea vektori |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 160.
Viittaukset Jypeli.Vector.Angle ja Jypeli.Vector.Magnitude.
Viitattu Jypeli.Shape.SameSide().
Etäisyys kahden pisteen välillä.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 133.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Sqrt(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.CalculateMomentOfInertia(), Jypeli.FollowerBrain.CreateDistanceComparer(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.FollowerBrain.SelectTarget() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().
| double Jypeli.Vector.Distance | ( | Vector2D | vector | ) |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 176.
Viittaukset Jypeli.Vector.Distance().
Pistetulo.
| left | Vasen vektori |
| right | Oikea vektori |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 147.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Shape.IsInsideTriangle(), PlatformCharacter2.OnColliding() ja Jypeli.Vector.ScalarProjection().
| override bool Jypeli.Vector.Equals | ( | object | obj | ) |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 442.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().
Luo vektorin kulman perusteella yksikköpituudella.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 125.
Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle() ja Jypeli.Angle.Radians.
Viitattu PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Angle.GetVector() ja Jypeli.UnlimitedAngle.GetVector().
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 117.
Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle() ja Jypeli.Angle.Radians.
|
staticprivate |
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
| length | Pituus. |
| angle | Kulma radiaaneina. |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 106.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode(), Jypeli.Vector.FromAngle(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.Widgets.Slider.GenMove(), Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), Jypeli.Effects.Flame.GiveRandomDirection(), Jypeli.Effects.Smoke.GiveRandomDirection(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.GameObject.MoveToTarget(), Jypeli.PhysicsObject.MoveToTarget(), Jypeli.RandomGen.NextVector(), PlatformCharacter.PrepareThrowable(), PlatformCharacter2.PrepareThrowable(), Jypeli.PhysicsObject.PrepareThrowable(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.Assets.Weapon.ShootProjectile(), Jypeli.Assets.Automobile.Update() ja Jypeli.PhysicsObject.Update().
| override int Jypeli.Vector.GetHashCode | ( | ) |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 437.
Viittaukset Jypeli.ObjectHelper.GetHashCode(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Direction.GetHashCode().
Palauttaa pisimmän vektorin.
| vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 254.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.
Palauttaa lyhimmän vektorin.
| vectors | Vektorit |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 231.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.
| Vector Jypeli.Vector.Normalize | ( | ) |
Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 198.
Viittaukset Jypeli.Vector.Magnitude.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.LinearOscillator(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination() ja Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update().
|
static |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 507.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 517.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 502.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().
|
static |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 512.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 492.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), AdvanceMath.Vector2D.X ja AdvanceMath.Vector2D.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 497.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 406.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 390.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 398.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 429.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 419.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 477.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
|
static |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 377.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector().
Laskee ja palauttaa tämän pisteen etäisyyden toiseen pisteeseen.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 189.
Viittaukset Jypeli.Vector.ScalarProjection().
| double Jypeli.Vector.ScalarProjection | ( | Vector | unitVector | ) |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 181.
Viittaukset Jypeli.Vector.DotProduct() ja Jypeli.Vector.MagnitudeSquared.
Viitattu Jypeli.GameObjects.LinearOscillator.Apply(), Jypeli.Widgets.Slider.GenMove(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.GameObject.IsBetween(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect() ja Jypeli.Vector.Project().
| override string Jypeli.Vector.ToString | ( | ) |
| string Jypeli.Vector.ToString | ( | IFormatProvider | formatProvider | ) |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 365.
Viittaukset Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Kertoo vektorin matriisilla.
| matrix |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 208.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen() ja Jypeli.Mouse.SetPosition().
| Vector Jypeli.Vector.Transpose | ( | ) |
Palauttaa uuden vektorin, jossa x ja y on vaihdettu keskenään.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 221.
Viittaukset Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
|
static |
Diagonaalivektori (1,1)
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 83.
Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Widgets.Background.FitToLevel() ja Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen().
Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle).
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 73.
Viitattu PlatformCharacter.CanWalk(), Jypeli.Assets.LaserGun.CreateProjectile(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2, T3 >(), Jypeli.PhysicsObject.StopHorizontal() ja PlatformCharacter2.Update().
Pystysuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta ylös).
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 78.
Viitattu Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenArrows< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2 >(), Jypeli.Keyboard.ListenWSAD< T1, T2, T3 >(), PlatformCharacter.PrepareThrowable() ja Jypeli.PhysicsObject.StopVertical().
| double Jypeli.Vector.X |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 312.
Viitattu Jypeli.BoundingRectangle.BoundingRectangle(), Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.MessageWindow.MessageWindow(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen(), Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.Vector.DotProduct(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.ShapeBatch.Draw(), Jypeli.Layer.DrawChildObjects(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.Font.FindWrapIndex(), Jypeli.GameObject.FlipImage(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.Vector.GetHashCode(), Jypeli.Label.GetHorizontalAlignment(), Jypeli.Game.GetObjectsAt(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget >.Initialize(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.GameObject.MirrorImage(), PlatformCharacter.Move(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.Camera.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.operator Vector2D(), Jypeli.Vector.operator*(), Jypeli.Vector.operator+(), Jypeli.Vector.operator-(), Jypeli.Vector.operator/(), Jypeli.Vector.operator==(), Jypeli.Game.PaintPhysicsOutlines(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines(), Jypeli.GameObject.RefreshLayout(), Jypeli.ScreenView.ScaleToFit(), Jypeli.Grid.SnapToLines(), Jypeli.Effects.Lightning.Strike(), Jypeli.Vector.ToString(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.Vector.Transpose(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), PlatformCharacter2.Update(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition(), Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen(), Jypeli.Label.updateSize() ja Jypeli.Camera.ZoomTo().
| double Jypeli.Vector.Y |
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 313.
Viitattu Jypeli.BoundingRectangle.BoundingRectangle(), Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.Vector.Vector(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Physics.OneWayPlatformIgnorer.CanCollide(), Jypeli.Vector.ComponentProduct(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Vector.Distance(), Jypeli.Vector.DotProduct(), Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.LetterPicker.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.LineBatch.Draw(), Jypeli.ShapeBatch.Draw(), Jypeli.Layer.DrawChildObjects(), Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Renderer.DrawImage(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Layer.DrawTexture(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.LetterPicker.EndDrag(), Jypeli.GameObject.FlipImage(), PlatformCharacter.ForceJump(), PlatformCharacter2.ForceJump(), Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.Vector.GetHashCode(), Jypeli.Game.GetObjectsAt(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Label.GetVerticalAlignment(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.Renderer.MakeTextureVertices(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.GameObject.MirrorImage(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.Camera.Move(), PlatformCharacter.OnCollision(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector2(), Jypeli.Vector.operator Microsoft.Xna.Framework.Vector3(), Jypeli.Vector.operator Vector(), Jypeli.Vector.operator Vector2D(), Jypeli.Vector.operator*(), Jypeli.Vector.operator+(), Jypeli.Vector.operator-(), Jypeli.Vector.operator/(), Jypeli.Vector.operator==(), Jypeli.GameObject.RefreshLayout(), Jypeli.ScreenView.ScaleToFit(), Jypeli.Grid.SnapToLines(), Jypeli.LetterPicker.StartDrag(), Jypeli.Effects.Lightning.Strike(), Jypeli.Vector.ToString(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.Vector.Transpose(), PlatformCharacter.Turn(), PlatformCharacter2.Turn(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), Jypeli.PlatformWandererBrain.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.LetterPicker.Update(), Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes(), Jypeli.Devices.Device.UpdateScreen(), Jypeli.Label.updateSize(), PlatformCharacter.Walk() ja Jypeli.Camera.ZoomTo().
Nollavektori.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.Level.Level(), Jypeli.Vector.Average(), Jypeli.Assets.LaserGun.CreateProjectile(), Jypeli.Shape.CreateRegularPolygonCache(), Jypeli.Layer.CreateStaticLayer(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Font.GetCharacterSize(), Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen(), Jypeli.Mouse.GetState(), Jypeli.Effects.Lightning.InitializeParticle(), Jypeli.Shape.IsInsideOutlines(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), Jypeli.Camera.Reset(), Jypeli.Mouse.SetPosition(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Label.updateSize().
|
get |
Kulma radiaaneina.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 345.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Vector.CrossProduct(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.GameObject.MoveToTarget(), Jypeli.PhysicsObject.MoveToTarget(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnCollision(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination(), Jypeli.Assets.Automobile.Update(), Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update(), ShootingPlatformCharacter.Update(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update(), Jypeli.RandomMoverBrain.Update(), Jypeli.PhysicsObject.Update() ja PlatformCharacter2.updateGravity().
|
get |
Vasen normaali.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 88.
Viitattu Jypeli.PhysicsStructure.ApplyTorque(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), PlatformCharacter2.Update() ja PlatformCharacter2.updateGravity().
|
get |
Vektorin pituus.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 318.
Viitattu Jypeli.AccelerometerAnalogState.AccelerometerAnalogState(), Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.PhysicsStructure.ApplyTorque(), Jypeli.Vector.CrossProduct(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode(), Jypeli.GamePad.GenerateAnalogState(), Jypeli.Accelerometer.ListenAnalog(), Jypeli.Accelerometer.MakeTriggerRule(), Jypeli.Vector.Max(), Jypeli.Vector.Min(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), PlatformCharacter.MoveToTarget(), Jypeli.GameObject.MoveToTarget(), Jypeli.PhysicsObject.MoveToTarget(), Jypeli.Vector.Normalize(), ShootingPlatformCharacter.Shoot(), Jypeli.Assets.Automobile.Update(), Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update(), ShootingPlatformCharacter.Update(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update(), Jypeli.RandomMoverBrain.Update(), Jypeli.PhysicsObject.Update() ja PlatformCharacter2.updateGravity().
|
get |
Vektorin pituuden neliö.
Määrittely tiedoston Vector.cs rivillä 326.
Viitattu Jypeli.Vector.ScalarProjection().
|
get |