 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
2 using System.ComponentModel;
9 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
48 private double dist(
double a1,
double a2 )
50 return Math.PI - Math.Abs( Math.Abs( a2 - a1 ) - Math.PI );
65 double d =
dist( a2, a1 );
66 double dcw =
dist( a2, a1 - maxTurn );
67 double dccw =
dist( a2, a1 + maxTurn );
69 double step = dcw < dccw ? -maxTurn : maxTurn;
84 if (
Owner ==
null )
return;
UnlimitedAngle TurnSpeed
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa)
void Move(Angle direction)
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
IGameObject Owner
Aivojen haltija.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
virtual double Speed
Nopeus, jolla liikutaan.
Rajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia....
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
double dist(double a1, double a2)
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
static readonly UnlimitedAngle Infinity
Ääretön kulma.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
void Move(Vector movement)
AbstractMoverBrain(double speed)
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
static Angle FromRadians(double radian)
Luo kulman annettujen radiaanien mukaan.
bool TurnWhileMoving
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan.
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
double Magnitude
Vektorin pituus.
UnlimitedAngle _turnSpeed
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
void Move(Vector direction)