 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Vector TextureWrapSize
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakas...
void FlipImage()
Kääntää olion kuvan pystysuunnassa.
void SetImage(StorageFile file)
Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle.
void InitAppearance(Animation animation)
bool TextureFillsShape
Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirr...
bool IsVisible
Piirretäänkö oliota ruudulle.
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
void MirrorImage()
Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa.
static Image FromStream(Stream stream)
Lataa kuvan tiedostovirrasta.
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
static readonly Color White
Valkoinen.
bool IgnoresLighting
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget...