 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
10 protected double t = 0;
27 this.Damping = damping;
32 return Math.Pow( Math.E, -
Damping *
t );
48 protected abstract void Apply();
56 public abstract void Stop();
69 : base( obj, f, phase, damping )
97 double angularFreq = 2 * Math.PI *
Frequency;
98 double k = Math.Pow( angularFreq, 2 ) * physObj.
Mass;
99 double force = -k * d;
101 double totalForce = force - dampingForce;
130 : base( obj, f, 0, damping )
132 this.Direction = Math.Sign( dir );
134 this.Center = obj.
Angle;
159 double torque = -k * d;
161 double totalTorque = torque - dampingTorque;
LinearOscillator(IGameObject obj, Vector axis, double a, double f, double phase, double damping)
AngularOscillator(IGameObject obj, double dir, UnlimitedAngle a, double f, double damping)
Rajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia....
Harmoninen värähtelijä akselin suhteen.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
double ScalarProjection(Vector unitVector)
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
bool IsDynamic(IGameObject obj)
Oscillator(IGameObject obj, double f, double phase, double damping)
Rajapinta päivittyville olioille.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
UnlimitedAngle GetOffset()
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
new Vector Position
Paikka.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
static Angle Sum(UnlimitedAngle a, Angle b)
Laskee yhteen rajoittamattoman ja rajoitetun kulman, palauttaen rajoitetun kulman.
Vector Normalize()
Palauttaa uuden vektorin, jonka suunta pysyy samana, mutta pituudeksi tulee 1.0.
double GetDampingMultiplier()
void ApplyTorque(double torque)
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
bool IsDynamic(IGameObject obj)