 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
18 : base(
Game.LoadImageFromResources(
"Smoke.png"), 100)
30 : base(particleImage, (int)
width*4)
81 for (
int i = 0; i < (int)Math.Ceiling(
width/50); i++)
98 base.InitializeParticle(p, position);
double MaxVelocity
Suurin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla
override Vector GiveRandomDirection()
Lasketaan savun suunnalle satunnaisuutta
override void InitializeParticle(Particle p, Vector position)
Alustetaan partikkeli
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn
Smoke()
Savu, johon vaikuttaa tuuli
Vector Acceleration
Partikkelin kiihtyvyys
double MinVelocity
Pienin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla
double AlphaAmount
Efektin läpinäkyvyyskerroin (0.0-1.0)
override void Update(Time time)
Päivitetään savua
double MaxScale
Suurin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla
Smoke(Image particleImage, double width)
Savu, johon vaikuttaa tuuli ja jonka tekstuuria ja leveyttä voi vaihtaa.
double MaxRotationSpeed
Suurin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla
Satunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia.
override void InitializeParticles()
Määritetään oletusarvot efektille
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
double MaxAcceleration
Suurin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla
Boolean IgnoreWind
Vaikuttaako efektiin tuuli
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin
double MinRotationSpeed
Pienin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla
double MinScale
Pienin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla
static double NextDouble(double min, double max)
Palauttaa satunnaisen liukuluvun parametrien
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
double MinAcceleration
Pienin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla
static Angle FromDegrees(double degree)
Luo kulman annettujen asteiden mukaan.
double MaxLifetime
Efektin partikkelin pisin mahdollinen elinaika
double MinLifetime
Efektin partikkelin lyhin mahdollinen elinaika
double ScaleAmount
Määrä jonka partikkeli skaalautuu päivityksessä
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...