 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
6 public partial class PhysicsObject : GameObject, IPhysicsObjectInternal
14 get {
return Body.IgnoresGravity; }
15 set {
Body.IgnoresGravity = value; }
24 get {
return Body.IgnoresPhysicsLogics; }
25 set {
Body.IgnoresPhysicsLogics = value; }
45 : base( width, height, shape)
88 : this(1, 1, raySegment)
148 get {
throw new NotImplementedException(); }
bool IgnoresGravity
Jättääkö painovoiman huomiotta.
static PhysicsObject CreateStaticObject(double width, double height)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman).
void OnCollided(IPhysicsBody thisBody, IPhysicsBody otherBody)
Fysiikkamoottori kutsuu kun törmäys tapahtuu
static PhysicsObject CreateStaticObject(double width, double height, Shape shape)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman).
double MaxVelocity
Suurin nopeus, jonka olio voi saavuttaa.
void Initialize(double width, double height, Shape shape)
double? Width
Animaation leveys. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
override void Update(Time time)
bool IsDestroying
Onko olio tuhoutumassa.
Kantaluokka fysiikkapeleille.
static PhysicsObject CreateStaticObject(Animation animation)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
Action Destroying
Tapahtuisi, kun olio on tuhoutumassa. EI KÄYTÖSSÄ!
double MaxAngularVelocity
Suurin kulmanopeus, jonka olio voi saavuttaa.
PhysicsObject(double width, double height, double x, double y)
Luo uuden fysiikkaolion.
static readonly Rectangle Rectangle
Suorakulmio.
PhysicsObject(RaySegment raySegment)
Luo fysiikkaolion, jonka muotona on säde.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
double AngularVelocity
Kulmanopeus.
PhysicsObject(double width, double height, Shape shape, double x=0.0, double y=0.0)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
bool IgnoresPhysicsLogics
Jättääkö fysiikkakentät (esim. painovoiman) huomiotta.
PhysicsObject(Animation animation)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
double Magnitude
Vektorin pituus.
PhysicsObject(double width, double height)
Alustaa fysiikkaolion käyttöön.
PhysicsStructure ParentStructure
Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu.
double? Height
Animaation korkeus. Nolla, jos animaatiossa ei ole yhtään ruutua.
static new PhysicsGameBase Instance
Käynnissä olevan fysiikkapelin pääolio.
void MakeStatic()
Tekee oliosta staattisen eli liikkumattoman.