 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
70 Layout =
new VerticalLayout { Spacing = 20, LeftPadding = 15, RightPadding = 15, TopPadding = 15, BottomPadding = 15 };
78 #if !WINDOWS_PHONE && !ANDROID
static readonly Font Default
Oletusfontti.
void Close()
Sulkee ikkunan.
PushButton OKButton
OK-painike
BackButton PhoneBackButton
Puhelimen takaisin-näppäin.
double Width
Näytön leveys x-suunnassa.
Listener Listen(ButtonState state, TouchHandler handler, string helpText)
Kuuntelee kosketusnäyttöä.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
Vector MeasureSize(string str)
Laskee tekstin koon fontilla.
Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän viestin ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automa...
List< GamePad > GameControllers
Lista kaikista peliohjaimista järjestyksessä.
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
static Color Darker(Color c, int howMuch)
Antaa tummemman värin. Vähentaa jokaista kolmea osaväriä arvon howMuch verran.
TouchPanel TouchPanel
Kosketusnäyttö
MessageWindow(string message)
Alustaa uuden viesti-ikkunan.
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
Listener Listen(Key k, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee näppäinten painalluksia.