 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
95 public void Brake(
double time )
131 int sign = Math.Sign( angle.
Radians );
142 bool nochange =
true;
static Scalar Min(params Scalar[] vals)
Angle Maneuverability
Ohjattavuus, eli kulma jonka auto voi korkeintaan kääntyä sekunnissa.
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGa...
Automobile(double width, double height)
Alustaa uuden auton.
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
void Accelerate(double time)
Kiihdyttää.
double Speed
Auton moottorin nopeus. Huomaa, että ei vastaa aina Velocity-ominaisuuden arvoa.
static Image Color(Image image, Color color)
Värittää kuvan.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
DoubleMeter SpeedMeter
Nopeusmittari, joka mittaa auton nopeuden (moottorin nopeus). Huomaa, että ei vastaa aina Velocity-om...
double pendingAcceleration
double pendingDeceleration
new double Acceleration
Auton kiihtyvyys, eli kuinka monta yksikköä korkeintaan nopeutta voidaan lisätä sekunnissa kiihdyttäm...
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
void Turn(Angle angle, double time)
Kääntyy niin paljon kuin auton ohjattavuus sallii.
static Image LoadImageFromResources(string name)
Lataa kuvan Jypelin sisäisistä resursseista.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
double TopSpeed
Suurin nopeus, johon auto voi kiihdyttää.
void Reverse()
Kiihdyttää takaperin.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
double Magnitude
Vektorin pituus.
void Brake(double time)
Jarruttaa.
double BrakeDeceleration
Jarrujen hidastavuus, eli kuinka monta yksikköä korkeintaan nopeutta voidaan vähentää sekunnissa jarr...
static Angle FromDegrees(double degree)
Luo kulman annettujen asteiden mukaan.
void Accelerate()
Kiihdyttää.
override void Update(Time time)
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän...
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...