 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
78 get {
return base.Size; }
87 public override string Text
89 get {
return base.Text; }
111 private bool vkSubscribed =
false;
127 HorizontalSizing =
Sizing.Expanding;
155 ShowVirtualKeyboard();
165 private void ShowVirtualKeyboard()
172 Game.VirtualKeyboard.Show();
175 Game.VirtualKeyboard.InputEntered += VirtualKeyboard_InputEntered;
176 Game.VirtualKeyboard.EnterPressed += VirtualKeyboard_EnterPressed;
177 Game.VirtualKeyboard.BackspacePressed += VirtualKeyboard_BackspacePressed;
183 private void VirtualKeyboard_BackspacePressed(
object sender, EventArgs e)
188 private void VirtualKeyboard_EnterPressed(
object sender, EventArgs e)
190 HideVirtualKeyboard();
193 private void VirtualKeyboard_InputEntered(
object sender, Controls.Keyboard.VirtualKeyboardInputEventArgs e)
198 private void HideVirtualKeyboard()
200 Game.VirtualKeyboard.Hide();
201 Game.VirtualKeyboard.InputEntered -= VirtualKeyboard_InputEntered;
202 Game.VirtualKeyboard.EnterPressed -= VirtualKeyboard_EnterPressed;
203 Game.VirtualKeyboard.BackspacePressed -= VirtualKeyboard_BackspacePressed;
206 vkSubscribed =
false;
215 HideVirtualKeyboard();
235 if ( e.Character == 0x7F || e.Character == 0x08 )
return;
237 if ( !this.
Font.
XnaFont.Characters.Contains( e.Character ) )
243 AddText(e.Character.ToString());
256 if (
Text.Length == 0)
return;
264 base.Draw( parentTransformation, transformation,
Text );
267 String shownText =
"";
269 for (
int i =
Text.Length - 1; i >= 0; i-- )
271 String newText =
Text[i] + shownText.ToString();
273 if (
Font.
XnaFont.MeasureString( newText ).X >= Width )
279 base.Draw( parentTransformation, transformation, shownText );
double CharacterWidth
Merkin leveys.
Vector TextSize
Näytettävän tekstin koko. Ei välttämättä sama kuin Size.
static readonly Color Black
Musta.
Microsoft.Xna.Framework.Matrix Matrix
double XMargin
Marginaali vasemmasta/oikeasta reunasta.
Action Timeout
Tapahtuu väliajoin.
TextSizeMode SizeMode
Kuinka tekstikentän koko määräytyy.
double CharacterHeight
Merkin korkeus.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
HorizontalAlignment
Asemointi vaakasuunnassa.
double Interval
Aika sekunneissa, jonka välein TimeOut tapahtuu.
double YMargin
Marginaali ylä-/alareunasta.
void Stop()
Pysäyttää ajastimen ja nollaa sen tilan.
Keyboard Keyboard
Näppäimistö.
bool IsTruncated
Onko tekstiä katkaistu
Color TextColor
Tekstin väri.
ButtonState
Napin (minkä tahansa) asento.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
void Start()
Käynnistää ajastimen.
Sizing
Olion koon asettaminen asettelijan sisällä.
Listener Listen(Key k, ButtonState state, Action handler, string helpText)
Kuuntelee näppäinten painalluksia.