 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
31 using System.ComponentModel;
44 public Cannon(
double width,
double height)
47 Power.DefaultValue = 15000;
72 Power.DefaultValue = 200;
96 Power.DefaultValue = 6000;
121 : base(width, height)
123 Power.DefaultValue = 500;
124 Ammo.DefaultValue = Int32.MaxValue;
152 : base(radius, 20,
"CannonBall.png")
166 : base(radius, 0.2,
"Bullet.png")
189 [Obsolete(
"Use Explosion.MaxRadius")]
199 [Obsolete(
"Use Explosion.Speed")]
209 [Obsolete(
"Use Explosion.Force")]
226 : this(radius, TimeSpan.FromSeconds(3))
235 public Grenade(
double radius, TimeSpan fuseTime)
236 : base(radius, 20,
"Grenade.png")
257 [EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Never)]
314 if (!IsAddedToGame)
return;
323 double currentRadius = Width / 2;
324 double r = currentRadius * 0.6;
334 g.Image = this.
Image;
335 g.Color = this.
Color;
SoundEffect AttackSound
Hyökkäysääni (pistoolin pamaus jne.)
int NumberOfClusters
Sirpaleiden määrä, joka räjähdyksestä syntyy.
override void Explode()
Räjäyttää kranaatin sirpaleiksi.
Grenade(double radius)
Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä.
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen. Ylikirjoitetaan aliluokissa.
static readonly Color Red
Punainen.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
bool AmmoIgnoresGravity
Jättävätkö panokset painovoiman huomiotta.
virtual void Explode()
Räjäytä kranaatti.
static readonly Vector UnitX
Vaakasuuntainen yksikkövektori (pituus 1, suunta oikealle).
double ClusterArc
Sirpaleiden hajontakaari.
Cannon(double width, double height)
Alustaa uuden tykin.
Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin.
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen. Ylikirjoitetaan aliluokissa.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
CannonBall(double radius)
Alustaa uuden tykinkuulan.
Angle ClusterDirection
Sirpaleiden hajontasuunta.
Explosion Explosion
Räjähdys, joka kranaatista syntyy.
DoubleMeter Power
Voima, jolla panos ammutaan. Nollautuu ammuttaessa.
Explosion(Explosion src)
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta.
Yksinkertainen tykki, joka ampuu kuulia tai muuta ammuksia.
ClusterGrenade(double radius, int cl)
Alustaa uuden rypälepommin.
double ExplosionSpeed
Räjähdyksen nopeus.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static readonly Color Green
Vihreä.
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen. Ylikirjoitetaan aliluokissa.
double MaxRadius
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa.
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
virtual Ignorer CollisionIgnorer
Olio, jolla voi välttää oliota osumasta tiettyihin muihin olioihin.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
static Image LoadImageFromResources(string name)
Lataa kuvan Jypelin sisäisistä resursseista.
double Speed
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa)
LaserGun(double width, double height)
Alustaa uuden laser-tykin.
static Angle FromRadians(double radian)
Luo kulman annettujen radiaanien mukaan.
double Force
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin....
double ExplosionRadius
Räjähdyksen säde.
Grenade(double radius, TimeSpan fuseTime)
Luo uuden kranaatin.
PlasmaCannon(double width, double height)
Alustaa uuden plasmakiväärin.
AssaultRifle(double width, double height)
Alustaa uuden rynnäkkökiväärin.
TimeSpan MaxAmmoLifetime
Ammuksen elinikä. TimeSpan.MaxValue jos ikuinen, TimeSpan.FromSeconds( 5 ) jos 5 sekuntia jne.
TimeSpan SinceStartOfGame
Aika joka on kulunut pelin alusta.
static Vector FromLengthAndAngle(double length, double angle)
Luo vektorin pituuden ja kulman perusteella.
IntMeter Ammo
Panosten määrä.
static SoundEffect LoadSoundEffectFromResources(string name)
Lataa ääniefektin Jypelin sisäisistä resursseista.
Bullet(double radius)
Alustaa uuden luodin.
double Magnitude
Vektorin pituus.
TimeSpan FuseTime
Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään.
bool AmmoIgnoresExplosions
Jättävätkö panokset räjähdyksen paineaallot huomiotta.
A collision ignorer that uses reference comparison. All Bodies with the same instance of this ignorer...
override PhysicsObject CreateProjectile()
Luo uuden ammuksen. Ylikirjoitetaan aliluokissa.
double ExplosionForce
Räjähdyksen voima.
double Mass
Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pys...
TimeSpan TimeBetweenUse
Kuinka kauan kestää, että asetta voidaan käyttää uudestaan.
override void Update(Time time)
bool Exploded
Onko kranaatti räjähtänyt
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...